Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Teveel detail?

Titelloos

30 juli 2009 - 1:30

230

4

295



Teveel detail?

Als dit deel teveel detail bevat zeg het dan ff A.U.B. danke :)

Oke, we gaan slapen (eerst douchen en tandenpoetsen!!) en de volgende morgen worden we wakker om ene uur of 11 XD. Dan gaan we naar benede en gaan we eten en onze kleren aandoen enzo. hmm wat zal ik is aan gaan doen? vraag ik mezelf af als het eten op is. Ik loop naar boven en kijk in me kleding kast Ik haal er een zwart/wit gesteept t-shirt uit en een (grote) spijkerbroek + ketting en all stars(daar houd ik normaal niet echt van maar ze passen hier wel onder ). (iets te zeiken? rot dan op). Linsey trekt een t-shirt aan met daarop de tekst: I love boys and bags. Een jeansbroek en all stars met gele fluor veters . (Daar ook iets over te seiken? Ga je dood!). Linsey gaat voor de spiegel staan en doet haar make-up en haar haar. Die is na 5 minuten en 10 seconden klaar, dan ga ik voor de spiegel staan, kam een keer me haar, ga dan wild staan te headbangen en doe er dan 2 speldjes in(2 zwarte gekruisd). (btw.. ik heb een zijscheiding). Linsey staat me een beetje dom aan te staren . mwuhaaaa.. Ik doe nog even snel mijn zwarte vingerloze handschoentjes aan en dan gaan we naar beneden Ik doe mijn mobieltje, sleutels en portemonnee in me broekzak en dan gaan we lopend naar dat hotel....


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 17 sep 2009 - 19:26:
MWHAHAH nog steeds even leuk duzz nu ga ik snel de volegdne lesen xd xoxo linsoo <3<3<3<3<3<3


PanterPrint
PanterPrint zei op 27 juli 2009 - 20:15:
Haaai Snel verder!!


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 juli 2009 - 15:37:
OWKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY NU MOET JE WEL VERDER GAAN, XD WANT JOU SERIE IS MEGA SUPER DELUXE GAAF Xd


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 juli 2009 - 12:35:
muahahahahahhah vandaag nog afmaken of anders... (zeg ik dreigend) kan ik ni meerlezen muahhahahaha duzz als je u weer aanmeld snel verder gaan eh want kmoe naar takuya muahhahaha hyper heerst



naja snel verder xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx linseyyy