Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The one who could not love. » Introducing Keira

The one who could not love.

14 okt 2008 - 19:57

660

2

275



Introducing Keira

juli 1991- Mijn eerste dag op Yale. Nog nooit had ik me zo thuis gevoelt als daar. Hier was de plek waar haar leven zou beginnen. Wat ze echter niet wist was dat dit ook de plek was waar haar leven zou eindigen. Ze was nog nooit echt verliefd geworden, maar toen ze hem zag, gebeurde er iets met haar. Hij was niet eens zo knap, maar die blik in z'n ogen, zo, ik weet niet,, het is moeilijk te omschrijven. Maar toen kwam zij eraan, dat meisje met geverfde platinablonde haren een veel te kort rokje waaronder je haar met celulitus bezaaide benen kon zien en een buiktruitje waar een enorme vetrol onderuit stak. Ze rende op hem af en gaf hem een dikke pakkert. Maar niet een normale,, fatsoenlijke,, een vieze,, de soort dat je alleen een ordinaire films zag. Het leek net alsof zij zijn hoofd op wou eten. Ze kon dit niet aanzien.

Augustus 1991- Hij, van wie ze inmiddels wist dat hij Allan heette. Was inmiddels een vriend van haar geworden, maar wat hij, en behalve haar trouwens helemaal niemand wist, was dat ze diepe verlangens voor hem koesterde, ja, ze was verliefd, dat was zeker.

November 1991- Een spannende ontwikkeling,, hij had het uitgemaakt met het huppelkutje-niki- met de reden dat hij, ongeloofelijk, waanzinnig verliefd was op een ander. LAAT HET MIJ ZIJN MIJ!! MIJ MIJ MIJ!!

December 1991- Onze eerste zoen, nog nooit had ik zo lekker gezoent. Alsof het vanzelf ging. Normaal gezien was ik altijd aan't nadenken,, doe ik dit wel goed?? en dit?? Blijkbaar ging het als je echt verliefd was, het allemaal vanzelf.

Augustus 1992- Heb net de schrik van m'n leven gehad, ik ben zwanger. Ik ben bang van Allan's. OO,, ik hoop dat hij niet zegt dat ik het weg moet halen. Hoe graag ik ook iets van m'n leven wil maken, ik kan geen abortus plegen. Dat is tegen mijn principes.




dit is zo ongeveer het verhaal van m'n moeder's leven. Nadat ze het hem heeft vertelt heeft ze hem nooit meer gezien. 9 maanden later beviel ze van een meisje dat ze Keira noemde. 2 maanden daarna pleegde ze zelfmoord, ze kon het leven niet aan zonder Allan. Ze heeft me toen achtergelaten bij Carrie,, haar beste vriendin,, die ook nog maar net 20 was. Ze hebben m'n moeder gevonden in de gang van Yale, waar ze mijn vader voor het eerst had gezien. Ze had zichzelf opgehangen. Haar afscheidsbrief zij dit:

zorg alsjeblieft goed voor m'n meisje, ze kan er niks aan doen. Carrie,, ik vertrouw je helemaal.. Laat haar niet in de steek. Allan, als ik je ooit zie.. in de buurt van m'n dochter, ik vermoord je.]

Carrie kon de druk niet aan. Hierdoor heb ik de eerste 5 jaar van mijn leven in een kindertehuis doorgebracht. Ondertussen heeft Carrie, cursussen gedaan en haar studie afgemaakt. Toen ze eenmaal een baantje,, een beetje geld en een oppas had geregeld nam ze me terug. Ze is nooit een goede moeder voor me geweest,, maar ze bedoelt het goed..

Ik ben nu 15, en word in mei 16. En ben qua jongens een beetje een apart geval. Ik heb gezworen dat ik niet verliefd zou worden op de eerste de beste jongen. Nooit. Ik wil niet zo worden als m'n moeder. Afhankelijk van een man. Dit was de reden dat ik als enigste meisje van mijn klas niet aan sex, jongens en zoenen dacht.. Nou ja,, ik dacht er natuurlijk wel aan. Maar niet zo veel als zij... En terwijl dat mijn vriendinnen praten over de eerste keer,, wel of niet doen?? en zulke dingen. Dacht ik na over van alles en nog wat. En af en toe,, als mijn vriendinnen me vroegen waarom ik niet met Jack (de quarterback) Adam (het arty-type) of Brian (Het grappig en makkelijk mee te praten type) ging,, omdat die mij wel leuk vonden. Ik altijd antwoordde met, "nuhuuu,, jullie kennen me toch"..


Reacties:


Emerald
Emerald zei op 14 okt 2008 - 22:04:
Super
Ben echt nieuwsgierig, want ik heb dus geen flauw idee waarover het gaat
Oui, Oui, Je suis très stupide aussi


Luzifer
Luzifer zei op 14 okt 2008 - 20:14:
Leuk!! Deze staat toch ook op Quizlet?
Najaa Snel verder!!
Xx