Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 12

Drawn <-- afgerond

27 juli 2009 - 8:44

1973

3

405



12

Tom:
ik trok Henna me de tuin in. achter me hoorde ik nog een spottende opmerking van Georg maar die negeerde ik.
we liepen helemaal door naar het klimgedeelte waar we stil bleven staan.
ik keek naar Henna en even raakte ik in paniek. dit had ik nog nooit gehad... maar ja zij was dan ook degene waar ik echt verliefd op was.
'ik eh.. nou wij..' ik begon nu al te stotteren. dit liep verkeerd.
Henna lachte alleen maar en trok me het schuurtje op. 'we springen naar die tak oké?' zei ze en ze wees naar een houten vlak wat niet als te ver was. ze nam een aanloopje en lande rustig op het vlak. ik sprong achter haar aan en lande iets minder elegant doordat ik bleef haken met mijn veels te grote shirt. gelukkig trok Henna me naar voren toen ik dreigde te vallen. 'dank je.' slikte ik en we gingen zitten. 'wat probeer je nu eigenlijk de hele tijd te zeggen?' vroeg ze gelijk. nu kwam ik al helemaal niet meer goed uit mijn woorden en dus hield ik mijn mond. 'nou?' twee groene ogen keken me aan. ik zuchtte diep en begon gewoon te vertellen wat bij me opkwam.

'vanaf het begin dat we bij Debio weg waren gegaan voelde ik me raar. treurig... ik besloot om minder te gaan drinken enzo en ik had ook veel minder zin in meisjes.' ik bloosde toen ik dat laatste zei. 'ik denk dat Debio toch wel heel wat verandert heeft in ons leven. en ik denk dat ik gewoon liever een echte liefde had net als Bill toen kreeg.' ik keek haar diep in de ogen aan. 'vanaf het moment dat ik je zag wist ik dat je helemaal iets voor mij was. je kledingstijl, interesses en je gevoel voor humor. heel anders dan alle soorten meisjes die ik daarvoor had gehad. en wat nog bijzonderder was, je toonde geen echte interesse in me. je wilde me leren kennen als Tom en niet als Tokio hotel Tom Kaulitz. dat bewonderde me en nou ja... ik ben gewoon verliefd op je ben ik bang.' het was even stil. toen lachte Henna. 'Tom je bent echt een rare gek!' schreeuwde me en ze kuste me volop op de mond. verbaasd was ik zeker maar toch kuste ik mee.
ze trok haar hoofd terug en begon te lachen. 'ik vond je al die tijd al leuk! maar ik wilde eerst weten of je niet een players truc met me uithaalde.' ik bloosde. 'bij jou zou dat niet eens lukken daar ben je te immuun voor.' weer lachte ze en ze trok me overeind. 'nou als je me dan zo graag wilt zul je me moeten pakken.' en ze sprong van het vlak af naar een lagere tak. ik begon ook te lachen en klom, een stuk langzamer en voorzichtiger, achter haar aan. op de grond begon ze te rennen maar ik was sneller op de grond. ik tilde haar al rennend op en ik rende met haar in mijn armen naar het huis. ik was blij dat Georg en Gustav al naar boven waren. ik tilde haar de trap op en zette haar voor de deur neer. ze trok me de kamer in en kuste me vurig. ze deed de deur dicht en kuste verder. dit was echt totaal anders dan alle kussen die ik ooit had gehad. het voelde veel beter en veel liefdevoller. we lieten elkaar los en Henna sloot zich even op in de badkamer. ik kleedde me om en even later kwam ook een in pyjama gehulde Henna de kamer weer in. ik wilde de dekens openslaan van het bed naast die van Henna maar ze trok me haar bed in. 'je slaapt van af nu deze week gewoon bij mij. maar alleen slapen' zei ze streng en ik knikte.
we vielen zo samen in slaap naast elkaar. nog nooit was ik zo gelukkig...

Bill:
ik werd wakker en voelde een lege plek naast me. ik opende mijn ogen en zag Debio voor haar kledingkast staan. 'lukt het?' vroeg ik en ze draaide zich om naar mij. 'nee, ik weet niets om aan te trekken.' ze mopperde nog wat terwijl ze weer in de kast zocht en haalde er toen een gewoon zwart shirt uit. ze liep naar de naaihoek en pakte een schaar. ik wist al wat ze van plan was.
even later toen ook ik me had aangekleed zag ik Debio in een ander shirtje staan. ze hechte een laatste draad af en ze glimlachte. 'dit is beter.' er was een stuk stof tussen een mouw verdwenen en daar waren met veels te losse steken een draad doorheen gehaald. het leek nu net of de mouw er eigenlijk los van hing. ook was er een gat geknipt langs de zijkant en daarachter was een stuk felgekleurd stof genaaid in allerlei kleuren.
de voorkant was een heel stuk in geknipt en er was een veter doorgehaald om het geheel nog bij elkaar te houden. een paar vrolijke buttons op de andere niet verbouwde mouw maakte het af. een leuk zelfgefabriceerde shirtje.
ze had er een wijde zwarte broek bij aan met rood naadwerk. er zaten grote zakken aan en er hingen ringetjes langs de zijkant. ze droeg ook nog vingerloze handschoentjes en haar kistjes. rode roosoorbelletjes zaten in haar oren en een medaillon hing om haar nek. haar haren waren in een hoge staart opgebonden en een pluk was er tussen uit geglipt en hing nu voor haar ogen.
haar make-up zat wel goed. iets wat me verbaasde aangezien ze een enorme stuntel ermee was. zwarte eyeliner met zwarte oogschaduw wat uitliep in een rood puntje. een lichte lipgloss maakte het af.

'het verwondert me toch nog steeds.' zei ik en gaf haar een kus. 'ik had zin om even wat uitbundig te doen.' zei ze en we liepen door de badkamer. 'even kijken of Tom en Henna al wakker zijn.' zei ze en ze deed de deur open. nee hoor, de twee lagen samen in Henna's bed nog ver weg in hun dromen. Tom heeft dus toch weten te verklaren dat hij haar echt leuk vind. dacht ik. we liepen naar ze toe en schudde ze zacht wakker.
daarna liepen we naar beneden om het ontbijt klaar te zetten maar Georg en Gustav waren ons al voor. 'eindelijk daar zijn ze.' zei George. 'wij hebben alles maar klaar gezet. komen die andere twee tortelduifjes nog?' ik knikte en ze kwamen al beneden. 'mooi dan kunnen we beginnen want ik rammel!' riep Georg en hij pakte snel een broodje. 'maar jij hebt altijd honger.' zei Tom en we moesten lachen.

een half uurtje later zaten we met zijn allen in een auto gepropt die was langs gestuurd. na een uurtje rijden waren we er. de studio.
we kwamen binnen en een grote man stapte op ons af. hij was kaal en had een relaxte uitdrukking in zijn gezicht. 'jullie zijn vast de mensen van Tokio hotel.' zei hij in het
Engels. 'dat klopt.' antwoordde ik. 'we zijn hier om onze single 1000 meere op te nemen en we hebben nog twee extra mensen mee.' de grote man knikte.'dat is goed. ik stel mijzelf even voor. ik ben Martin, vandaag de heer die met jullie de single gaat opnemen. het mag voor mij dan ook een eer zijn om met jullie in deze studio te mogen werken.' we stelde ons ook nog even voor en de man ging ons voor naar een studio ruimte. 'de dames mogen hier bij mij blijven en jullie mogen in de studio plaatsnemen heren.'
we liepen met zijn vieren de studio in en namen plaats achter onze instrumenten. 'doe je koptelefoons maar op dan kunnen we gelijk beginnen.' zei Martin.
we deden wat gezegd werd en gingen klaarstaan. 'op 3, 1..2..3.. gaat je gang!'
er sprong een lichtje aan in de studio ruimte en Tom begon te spelen. Georg en Gustav vielen bij en ik begon met de eerste zin van het nummer.

Debio:
het klonk echt geweldig. ik had ze wel eens horen optreden of hun cd geluisterd maar toch klonk dit wel het mooist. zonder al die extra dingetjes en zonder het gejoel van fans.
Henna tikte op de maat mee op haar been. ze glimlachte naar Tom en die straalde helemaal.
'jullie hebben wat hé?' fluisterde ik tegen Henna. 'euh.. ik hoop het wel.' fluisterde ze terug en ze kreeg een kleine blos. 'hebben jullie gister dan nog wat gedaan?' vroeg ik en Henna keek me lachend aan. 'we hebben gezoend en hij mocht bij me slapen. met nadruk op alleen SLAPEN!' ik knikte en we keken en luisterde weer verder naar het nummer.
na twee uurtjes kregen de jongens een half uurtje pauze. 'ik ga even koffie halen en dan kunnen jullie straks verder. ik denk dat we nog maar een uurtje nodig hebben en dan mogen jullie het terugluisteren.' zei Mark en hij liep weg.
'hij is een leuke producer.' zei Bill. 'een beetje relaxed en niet zo enorm streng enzo.' ik knikte. 'mag ik binnen kijken?' vroeg ik. 'ik heb nog nooit een studio van binnen mogen bekijken.' Bill trok me naar binnen en Henna liep naar Tom. 'nou dit is het eigenlijk.’ zei Bill en hij liet me het hok zien. 'eigenlijk best saai. er staan alleen een paar instrumenten en een paar krukken. door die koptelefoons kunnen we onszelf beter horen.' ik liep wat rond en bekeek alles goed. 'wil je anders wat zingen?' vroeg Bill en ik knikte heftig van nee. achter me hoorde ik Henna hard in de lach schieten. 'haar wil je niet eens horen zingen! ze is in alles goed behalve haar stem gebruiken.' ik lachte een beetje mee en gaf het eerlijk toe. 'als ik zing breken de glazen.' de rest grinnikte mee en Bill sloeg zijn armen om mij heen. 'toch een dingetje wat ons wondertje niet kan.' fluisterde hij in mijn oor. ik lachte en wees op de piano in een hoek. 'mag ik even kijken of ik het nog kan?' vroeg ik en Bill knikte. 'kan jij dan piano spelen?' zei Georg. 'nee.' antwoordde ik. 'ik kan geen noot lezen maar ik kan wel wat op zo'n ding.' ik ging zitten en speelde even een paar valse noten om te kijken hoe mijn vingers goed lagen. en daarna begon ik te spelen. een stuk wat ik uit mijn hoofd kende. ik wist alleen de toetsen die ik in moest drukken en verder niets. toen ik klaar was klapte Gustav. 'voor iemand die A-muzikaal is deed je dat toch wel erg goed." ik ken de toetsen uit mijn hoofd en meer niet.' zei ik terug. 'toch knap.' zei hij.
'haha nu wil ik ook wat doen hoor!' zei Henna. 'Tom heb je hier nog ergens een gitaar?' vroeg ze en Tom gaf haar er een aan die in de hoek stond. ze ging zitten op een kruk en begon een geïmproviseerd stukje te spelen. Even later viel Tom bij en speelde ze samen wat. 'klinkt goed joh.' zei hij nadat ze klaar waren. we speelde nog een beetje allemaal en niet veel later kwam Mark weer binnen met een kop koffie nog in zijn hand. 'komen de ladies weer hierheen?' vroeg hij en ik gaf Bill nog even een kusje op zijn wang. 'speelse nog even.' fluisterde ik en ik liep weer naar Mark. 'starten maar!' riep hij door de microfoon en het licht in de studioruimte sprong weer aan.

na ongeveer een uur waren we klaar en stonden we goedkeurend te luisteren naar hoe het geworden was. 'klinkt goed.' zei Gustav. 'nou, het staat erop heren en dames.' zei Mark. 'ik zal het doorsturen naar jullie manager.' we bedankte hem en gingen weer op weg naar huis.


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 26 sep 2009 - 11:48:
leuk


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 28 juli 2009 - 16:03:
leuk leuk leuk laat em weten als je verder ebnt


cocoloco
cocoloco zei op 28 juli 2009 - 13:10:
haha tom en verlegen!! wel weer een leuk stuk!! snel verder