Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Dit vind ik zelf het leukste deel tot nu toe

Titelloos

30 juli 2009 - 1:35

678

6

446



Dit vind ik zelf het leukste deel tot nu toe

Duzzz, lees het ^^:Y)(A)

Linsey stopt met Takuya knuffele(ja, dat deed ze nog steeds) En gaat naast hem zitten, lang kan ze het ni vol houde en begint hem weer te knuffelen. "Mwuahaha, ze houd van je Takuya " zegt Miku plagend. "Haa, ja dat merkte ik al " zegt Takuya. "Jaaaaa dat doe ik ook Dí´hh" zegt Linsey blij en hyper en alles wat goed is. "Je bent echt lief (: " zegt Takuya tegen Linsey. Linsey word nog blijer en begint Takuya te zoenen . "Linsey, ff rustig " zegt ik plagend. Linsey heeft door wat ze aan het doen is en trekt zich verlegen terug. "Sorry" zegt ze. "Geeft niet hoor " zegt Takuya. "aww, wat lief " zeg ik plagend. Linsey begint weer te blozen en Takuya geeft Linsey een kusje en kijkt haar daarna diep aan. "Zullen we een stukje gaan wandelen? " vraagt hij. "Jaa =D" zegt Linsey hyper. "Okey " Takuya staat op en pakt Linsey's hand. Linsey staat ook op en samen lopen ze naar buiten. Takuya zegt tegen de bewakers dat hij geen Bewakers mee hoeft . (das een vage zin heXD) En alleen met Linsey weg wil. Dus hij gaat alleen met Linsey weg. Wat er nu gebeurd ja dat weet ik niet want ik zit nog steeds in de kamer, dus ik moet wachten tot ze terug komen zodat Linsey het kan vertellen!! Gheheheh... "Waar zijn Teruki en Yuuki eigenlijk? " vraag ik aan Miku en Kanon. "Die wouden een eigen kamer XD." zegt Miku. "Um, met zijn tweeën?? " Vraag ik verbaasd. Miku knikt. "Okee dan...." zeg ik een beetje verbaasd. "Ik heb dorst" zeg ik en wil op staan, maar Kanon houd me tegen en staat zelf op . "Mag ik niet drinken Kanon? " Vraag ik. "Tuurlijk wel maar ik ga het halen " zegtie. "Oke dan XD" zeg ik. Kanon loopt naar de keuken en pakt wat te drinken voor me. "Hij probeert je te versieren XD" zegt Miku plagend. (Ja, miku plaagt wel veel he ) "Echt? " vraag ik. "Ja XD" antwoord Miku. "Lekker dan XD" zeg ik teleurgesteld en een beetje verbaasd want ik was stiekem op Miku (). "Wat is er? vind je het niet leuk? Ik zeg anders wel dat hij moet stoppen!" zegt miku bezorgd. "Uhm, ..." Ik word helemaal rood . Ik ga niet zeggen dat ik op hem ben. Dat durf ik niet! "Ik ben al verliefd op iemand anders .." zeg ik dan maar. "Wie? iemand van ons?" Zegt Miku. "Ja " zeg ik weer blozend. Miku krijgt een grijns op zijn gezicht. Kanon komt weer terug met het drankje en geeft het aan mij. "Arigatou Kanon-kun^^" zeg ik. "Douzo^^ Ribbon-Chan^^" zegt Kanon. Miku staat op en trekt Kanon aan de arm. "We moeten even praten Kanon" zegt Miku serieus. Kanon knikt en samen lopen ze naar de keuken. Als ze terug komen loopt Kanon een beetje sip naar mij toe. "Sorry Ribbon" zegtie teleurgesteld. Ik kijk verbaasd naar Miku en dan naar KAnon. "Uhm, t'is niet erg (:" probeer ik Kanon op te vrolijken maar dat wil niet erg lukken. Ik drink de rest van me drinken zwijgend op en kijk naar buiten. "Maar wie is het dan?" vraagt Kanon plagend. Ik sgrik en spuug bijna me drinken uit maar dat blijft gelukkig nog in me mond XD. "Hoe bedoel je?" Zeg ik. Ja ik weet zelf ook wel wat hij bedoeld. "Dat weet je best " zegt Miku. "Takuya en Ik zijn het alvast niet toch?" vraagt Kanon. "Ow dat, nee jullie zijn het niet" zeg ik. "Wie dan? Teruki?" vraagt Miku. "Neej " zeg ik en me hart begint steeds sneller te bonken. "Yuuki dan?" vraagt Kanon. Als ik nee zeg weten ze het al. Maar als ik missgien zeg denken ze dat het Yuuki is. OMG ik weet niet wat ik nu moet zeggen. Dus ik zech niks. "Dus het is Yuuki?" vraagt Miku teleurgesteld. "Nee!!!" zeg ik snel. "Aww,, dus dan is het Miku?" vraagt Kanon plagend. "Misschien, Ja..." zeg ik verlegen en kijk naar de grond.













flauw moment te stoppen he??? (AAA)


Reacties:

1 2

takuyaxmy
takuyaxmy zei op 2 juni 2011 - 20:20:
Nee dat kan niet! jij houd al van mij WUHAHAHAHAHAHAHAH XDXDXDXDXD Jah miku heb je even pech hea *grijns* WUAHAHAHAHAHA XD Neen miku, nu noet je niet zeilig gaan kijken!


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:21:
mwhahaha XD arme jij.. nu eten ze dat je van miku houdt XD oewhhhh sweet maar ze komen te laat want je bnt van mij XD sorryyyy XD owkiiiiiii naja niet op mijn reactie's kijken XD want die ijn droog n stom duss naja XD


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 17 sep 2009 - 19:37:
mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah omg omg omg alsd ik dit deeltje lees omg omg ogm dan krijg ik kriebels in me buik naaj ni bijznonder

owkeeeeeeeeeeeeeey ik ga verder lesen byeee doeii sayounara <3<3


Oogje
Oogje zei op 5 sep 2009 - 16:12:
omg ik spuug egt bijna me dirnken uit bij dit deel het is zo grappig!


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 28 juli 2009 - 0:38:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah omg ogm omg ik ben hyper.


omg je moet echt verder agan ik vind hem fantastisch super deluxe mega goe duzz snel vedrer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx linsooooo