Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » The Kiss

De Magische Ringen

15 aug 2009 - 17:13

254

2

369



The Kiss

Ik en Ellen bleven buiten zitten met de koude pannekoeken tot Caspian plots buitenkwam. Hij kwam er bij zitten. 'Ik ga naar Edmund kijken' zei ze grijnzend. Toen ze verdween in de grot zaten ik en Caspian daar zo.. 'Toen Susan daarjuist zei dat je best wel zonder me kon..voelde ik me raar. Heb je dat echt gezegd?' 'Neen, maar ze hoopt wel dat het zo is.' antwoordde ik. 'Als het waar zo zijn was het in ieder geval niet wederzijds.' 'Hoe bedoel je?' vroeg ik. 'Dorien, ik moet iets opbiechten' zei hij verlegen. 'Wat dan?' vroeg ik. 'Ik heb denk ik gevoelens voor jou.' In shock keek ik hem aan. Maar die blik veranderde snel in iets anders. 'Ik ook voor jou' zei ik verliefd. Onze gezichten kwamen dichter bij elkaar. En daar kwam mijn eerste kus. We stopten even en hij keek lief naar mij. 'Ik hou van jou' zei hij schattig. 'Ik ook van jou' antwoordde ik en gaf hem een knuffel. In de opening van de grot zag ik Susan verschijnen, en teleurgesteld terug weggaan. En toen gaf hij me nog een kus. Na een tijd gingen we terug naar onze slaapplaatsen. Mijn dag was in ieder geval beter door hem. Ik sliep op dezelfde plek als Ellen. 'Waar komen jij en je mysterieuze lach van?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Ik heb met Caspian gekust.' bloosde ik. 'Echt waar?' zei ze blij. Na even praten vielen we allebei in slaap. Ellen droomde waarschijnlijk over Edmund. En over wie ik? Raad eens..'


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 3 sep 2009 - 15:40:
Cool!


SpamTijger
SpamTijger zei op 28 juli 2009 - 18:32:
Muhahahaaa, lekker lief :3