Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Zoenen :O

Titelloos

30 juli 2009 - 1:39

274

3

286



Zoenen :O

Plaats een reactie als je het hebt gelezen^^ Dus lees het en plaats een reactie. Dat is tog niet zo moeilijk?? Nee! nou doeiii, je mag gaan^^ LEZEN!! Ghaaha ik ben gemeen he^^

KAnon en Linsey willen opstaan en naar mij toe om hun excuses aan te bieden "Laat haar nou maar even dat is denkik het beste. Of Miku gaat" zegt Takuya. "Oke als jij het zegt :3" zegt Linsey tegen Takuya. Takuya glimlacht lief naar Linsey. "okeuj" zegt Kanon. Miku staat op en loopt zwijgend naar de keuken. "Hey, gaat het?" vraagt hij lief en komt naast me op het aanrecht zitten. "Hee, jahoor met jou? XD" Zeg ik en probeer een glimlach op me gezicht te toveren maar dat lukt niet echt. "Niet zo. Ik vond het echt flauw van Kanon en Linsey ):" zegt Miku sip. "Ik ook. Maar Linsey zei wel de waarheid" zeg ik blozend. Miku glimlacht weer. Ik dit keer ook (echt^^). Ik en Miku kijken elkaar diep aan,.. en toen weet je het zelf wel maar voor het gemak ga ik het toch schrijven, dat wou Linsey graag^^ Oewh^^. Miku pakt zachtjes mijn gezicht vast en komt dichterbij met zijn hoofd. ojeej daar komt het, denk ik bij mezelf. Als zijn hoofd nog maar 1 cm van het mijne is verwijderd, sluiten we onze ogen en voel ik zijn zachte lippen op de mijne. (lief he ) Miku begint mij zachtjes te zoenen en ik zoen terug. Ik ga een beetje dichter tegen hem aan zitten en sla mijn armen om hem heen. Miku pakt mij bij mijn middel en trekt mij bij zich op schoot. (omg, dit word erg!! .. ..liefdevol XD)



Reactiesëneren?? Danku^^ Nu mag je gaan.. het volgende deel lezen!! Ja, je mag pas weg als je ALLE delen hebt gelezen die er tot nu toe zijn^^


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:29:
diiiiiiiiit is ect zoooooowwww romantisch XD mwhahahaha droooog XD miku en ji jzoenen XD


Kyoru
Kyoru zei op 28 juli 2009 - 17:40:
pleeeeasse snel verder!
echt super^^
en niet boos wezen 0.o
dat is niet lief! 0.o
xK.K.


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 28 juli 2009 - 14:46:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey die is echt super liefde vol i like you verhaal muhahahahah ik ben weer hypere maar ni zo hyper xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx linso