Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » A fallen star needs a mediatric » Hoofdstuk 3

A fallen star needs a mediatric

28 sep 2008 - 11:51

264

6

545



Hoofdstuk 3

Het is stil in de zaal. Hier en daar worden er dingen gefluisterd Audrey hoord een paar keer haar naam maar schenkt er geen aandacht aan. Als uiteindelijk de deur uiteindelijk opengaat en Jamie binnenkomt. Hij geeft iedereen een hand en gaat naast Audrey zitten. 'Nu iedereen toch aanwezig is kunnen we beginnen' zegt de man. Iedereen gaat zitten alleen 1 man blijft rechtstaan. 'De verkoopcijfers van Audreys nieuwe album zijn ronduit slecht. En dat is nog zacht uitgedrukt' begint de man. Audreys aandacht is meteen veel sterker. Ze kijkt de man verbaasd aan. De man drukt op een knopje en achter hem op het scherm verschijnen de statistieken. Van het eerste album tot het derde het laatste dus. 'Het eerste album verkocht zeer goed en kreeg goud. Het tweede verkocht bijna even goed het derde en laatste daarin tegen is een ramp het word bijna niet verkocht' zegt de man en gaat zitten. Even word er een hele hoop gefluisterd. Audrey weet niet meer waar ze eerst moet luisteren. Een andere man staat recht 'STILTE ALSTUBLIEFT' zegt hij serieus. Het remoer stopt meteen en iedereen kijkt naar de man. 'We weten allemaal waarom de verkoopscijfers zo gedaald zijn. Het slechte gedrag van Audrey speelt daarin de hoofdrol. Audrey' De men richt zich tot Audrey 'Je krijgt 2 weken om je reputatie terug recht te zetten' zegt de man. Audrey kijkt geschokt. '2 weken! anders.. Werken we niet langer met je samen' zegt de man. 'ik verklaar dit voor gesloten' zegt emand anders. Iedereen slaat een boek dicht en loopt druk pratend naar buiten..


Reacties:

1 2

WhippedCream
WhippedCream zei op 12 okt 2008 - 19:58:
Mooi,, k ga snel verder lezen


Libra
Libra zei op 6 okt 2008 - 20:28:
chic chic
ge hebt percies een andere schrijfstijl of ligt da aan mij?
maar ge gaat erop vooruit ze schatz^^
Kuss.


nadyanah
nadyanah zei op 4 okt 2008 - 17:45:
Leuk!!

Snel verder!!


Luzifer
Luzifer zei op 3 okt 2008 - 8:40:
Zou je het mij ook kunnen laten weten?


Mango
Mango zei op 1 okt 2008 - 17:10:
Hij is echt leuk.
Wil je me het laten weten wanneer er een nieuwe deel is?