Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » GazeRockIsNotDead(Gestopt, tijdelijk?) » Introduction

GazeRockIsNotDead(Gestopt, tijdelijk?)

28 juli 2009 - 17:32

482

4

324



Introduction

Hallo, ik ben Selena, Selena Kinema. Ik ben 20 jaar oud en woon bij 5 rare kwasten. Ik woon al bij ze sinds mijn 17e .. waarom? Lees maar:

Mijn ouders brachten me, toen ik 10 jaar was, naar een gekkenhuis. Ze hadden me beloofd om me over 2 dagen weer op te komen halen, maar die 2 dagen werden weken, ze werden jaren. Elke dag was hetzelfde, ik mocht niet naar buiten en ik had geluk als ik te eten kreeg of dat ik naar de wc mocht. Ik had niks te doen, ik zag niks van de buitenwereld en ik was zelfs mijn eigen naam vergeten. Het waren eenzame en lange dagen en dat voor 7 jaren lang. 7 Jaar in een klein kamertje opgepropt zitten en nauwelijks wat te eten krijgen. Ik was na 5 maand al zo mager als wat en na die 7 jaar was ik zo dun dat je al mijn botten kon tellen. Mijn haar was ook heel lang en zat onder de klitten. Mijn tanden waren zo geel als een ik weet niet wat, ik kon zelfs niet eens meer praten. Ik was het helemaal verleerd. In het begin praatte ik nog tegen mijn eigen verzinsels, maar dat ging ook al gauw vervelen en ik kon niks nieuws meer verzinnen. Maar op een dag, ik zat zoals gewoonlijk weer op mijn bed dat ook al grijs en kapot was. Ik keek naar de muren en het kleine raampje dat wat licht doorliet, ik hoorde mensen op de gang lopen. Geschrokken en angstig keek ik naar de deur. Ze zullen me toch niet weer op komen halen he? Eens in de paar maand kwam er altijd iemand die wat bloed van me afnam, waarvoor wist ik niet. Mijn kamerdeur ging open en ik hoorde mensen praten. ik verstond ze niet, het was een rare taal die ze spraken, het was in ieder geval geen Duits. Toen ik 2 jongens zag kroop ik helemaal dicht tegen de muur aan. Ik trok mijn benen hoog op en legde mijn armen erop zodat ik mijn hoofd tussen mijn benen en armen verstoppen kon. Ik was bang dat ze me iets aan zouden doen. Ze zagen er ook best raar uit, het leken jongens, maar ik twijfelde er over, ze leken ook wel wat op meisjes. De een had lang zwart haar en een bril op, de andere had kort blond haar en had make-up op. Ik hoorde hoe hun voetstappen naderden en dat ze wat zeiden of vroegen aan iemand die bij hun was. Diegene zat altijd voor aan de balie, ze werkte hier ik herken haar nog van toen ik binnengebracht werd door mijn ouders. Ik voelde hoe er iemand naast me op mijn bed ging zitten. Ik piepte van angst en ik keek over mijn armen heen. Het was dat mens met dat lange zwarte haar. Ik kon nu van dichtbij zien dat het een jongen was dus ik schrok. Wat gaat hij doen? wat is hij van plan?

En? Is het een beetje leuk?


Reacties:


EmMiura
EmMiura zei op 25 jan 2010 - 16:11:
The Gazette ~


XxXLICIOUS
XxXLICIOUS zei op 30 juli 2009 - 13:06:
LeukLeukLeuk! Me likes!~


Oogje
Oogje zei op 28 juli 2009 - 19:23:
Ps, ik vat die titel niet helemaal, waarom zou TheGazeRock dan wel dood moeten zijn? Sorry .


Oogje
Oogje zei op 28 juli 2009 - 19:22:
Ja het is luek ! snel snel snel snel heel snel en nog sneller verder!! Love it!!^^