Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 5!

You Saved Me.

14 okt 2008 - 21:49

470

3

236



Hoofdstuk 5!

Een geeuw ontsnapt er uit me'n mond.Mijn ogen laat ik een minuutje toe wanneer ze naar beneden pinken."Zal ik je laten zien waar je slaapt?"vraagt tom wanneer hij ziet dat ik moe ben en ik knik."Ja graag"zeg ik en hij staat recht.Hij rijkt ze'n hand aan me uit en ik pak hem aan.Ik laat me door hem recht trekken en volg hem dan de deur uit en ga een lange gang door waar we daarna weer een deur in gaan en de trap op stappen.Wanneer we boven aan komen lopen we nog een aantal gangen door met verschillende deuren."Hier logeren de andere meiden"zegt hij wanneer hij me vragend naar de deuren ziet kijken.Ik knik is en stap dan nog een stukje achter hem aan en stop dan."Hier is het,het is niet geweldig,sorry daarvoor!"zegt hij.Ik knik en hij opend de deur.Als eerst laat ik mijn hoofd er een stukje naar binnen gaan en dan ga ik met mijn hele lichaam de kamer binnen."Wat zeg je nu,het is helemaal geweldig"zeg ik.Ik zie hoe tom naar me kijkt en dan knikt.Verlegen staar ik hem aan."Ik heb een probleempje"zeg ik."Vertel maar"zegt hij."Wel euhm,buiten dit heb ik helemaal geen kleren"zeg ik en staar wat naar de grond omdat ik nog al verlegen ben om het tegen hem te zeggen."Weetje,ik sta hier morgen om 11 uur in de ochtend,en dan gaan we shoppen,en daarna gaan we uit eten..ik betaal,we moetten wel om 9 uur terrug zijn,als je moet werken"zegt hij en ik knik."Dankje,dan betaal ik je terug met het geld dat ik hier verdien"zeg ik."Moet tog niet"zegt hij maar ik staar hem onwennig aan."Moet echt niet"zegt hij om het zeker te laten weten dat ik me niet schuldig moet voelen."Slaapwel,dan zie ik je morgen"zegt hij en ik knik.Hij geet me nog een kus op de wang en laat me dan alleen.Ik ga de kamer binnen en kijk is in het rond.In het midden van de kamer staat een twee persoonsbed met een zachte matras en frisse,zachte dekentjes.Er staat ook een kleerkast en ik kan het niet laten om er in te kijken.Ik zie hoe er in de kast een setje kleren hangt,wat je kleren kunt noemen dat ik waarschijnlijk morgen zal moetten aan trekken,maar mijn oog valt op iets dat in het midden van de grote kast helemaal alleen staat te bengellen aan een kapstok.Met grote glinsterende ogen pak ik het eruit en houw ik het voor mij terwijl ik voor de spiegel in de kamer ga staan.Een rood jurkje tot juist aan mijn kniën hangt er voor mijn lichaam.Ik weet niet van wie het was,of ik het wel mag aan raken.Ik weet alleen dat ik het helemaal prachtig vind.Ik hang het maar snel terug voor dat er ongelukken gebeuren en kleed me uit tot me'n BH en string en kruip dan in onder de dekens.


Reacties:


TOMSHIITx zei op 24 jan 2009 - 19:09:
Ja sorry 'k kant ni late

't is egt kei mooi sgat.<3


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:28:
Ik wil dat jurkje O.O
Nunununu.
Hier ermee!

x Jolien


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 14 okt 2008 - 21:54:
snel verder «3