Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Ik heb tog liever dat het weer goed komt :Y)

Titelloos

30 juli 2009 - 2:21

599

2

316



Ik heb tog liever dat het weer goed komt :Y)

IS het niet te snel? Dat het weer goed komt? Nouja, ik heb liever van wel^^

Ik open het sms berigtje en lees het. er staat: Hey=D dit is KanonXD, Wil je asjeblief terug naar het hotel komen? We missen je =D En het spijt Miku echt heel erg, hij heeft alles vertelt. Asjeblieft, vergeef je hem? X Kanon. Juist ja.. denk ik bij mezelf. Ik KAN Miku niet vergeven! Ik ben boos op hem!! grrr maar toch, hij heeft spijt! Ik weet het echt niet meer. Ik begin weer zachtjes te huilen. "Ik kom er zo aan" sms ik terug. FF Miku pov XD:
Kanon en ik zijn op antwoord aant w88. Als we de mobiel af horen gaan willen we hem beide pakken waardoor hij op de grond valt. uiteindelijk ben toch IK degene die hem te pakken krijgt . Ik open het sms bericht en leeS: ik kom er zo aan. "Ze komt " zegt ik blij. "jeeeeej" zegt Linsey. "Zal tijd worden^^" zegt Kanon. WEER TERUG MEZELF: Ik sta op en wil naar het hotel lopen maar realiseer me dan dat ik niet weet waar ik ben. Duss ik loop maar terug van waar ik vandaan kom en kom GELUKKIG! bij het parkje uit. van daar weet ik de rest wel dnekik . Na een kwartier kom ik eindelijk bij het hotel uit. "o shit, zouden die bewakers me nog herkenen?" vraag ik mezelf af. "Vast wel" zegt een stemmentje in me hoofd. Ik loop het hotel binnen en kom er dan agter dat ik de nummer van hun hotel kamer niet weet. *zucht* zeg ik. dus ik loop het hotel maar door tot ik een deur met bewakers vind. Maar die vind ik niet XD. Dus ik ga naar de balie en vraag ik in welk nummer hotelkamer An Cafe zit. Even kijkt de mevrouw agter de balie me aan. "An Cafe verblijft hier niet XD" zegt ze. Ik loop naar buiten en zie dat ik het verkeerde hotel ben binnen gelopen. Ik loop weer naar binnen en zeg sorry tegen de mevrouw achter de balie. "Haha, is niet erg hoor XD" zegt ze vriendelijk. Met een nogal rood hoofd loop ik naar buiten. Ik weet nu egt niet meer waar ik ben dus tik ik een sms berigtje naar Miku. "Hey, ik weet ni meer waar ik ben. Ik sta bij een of ander hotel *naam van hotel* ,maar das de verkeerde en ik ben heel erg in de war en voel me niet zo goed." tik ik in en stuur het naar Miku. even later word ik duizelig dus ga ik op het stoepje zitten. Een aantal minuten later komen Miku en Kanon aangelopen. Als ik Miku zie begin ik bijna te huilen. Ik sta op en omhels hem. "Sorry, ik vergeef je" fluister ik in zijn oor. Kanon staat naar ons te grijnsen. Dan lopen we naar het hotel(de goede ) Onderweg word ik weer duizelig en val bijna om. Miku kan mijn nog net vast pakken en zet me weer recht. "Dankje" zeg ik. "Graag gedaan" zegt Miku en geeft een knipoog. Eindelijk zijn we bij het hotel en we gaan naar binnen. "Gaat het een beetje?" vraagt Miku bezorgd. "hmm niet echt nee" zeg ik duizelig en ga op de bank zitten. Miku en Kanon komen naast mij zitten en Miku slaat een arm om me heen.












En? Of moest ik nog langer boos blijven op Miku?? O Nee tog?? nou ja, je hebt pech ik vond dat het goed moest komen! En Miku is wel genoeg gestraft!! Zoo klaar Linsey MOET een reactie plaatsen. Andere reacties heb ik ook graag


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:43:
omg omg omg omg omg omg omg hoe sweeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt zijn jullieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :d:d:d::d:d:d:d:d:d


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 29 juli 2009 - 15:29:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

srry mijn msn ging ni meer ik kon niks verzenden
naja deze is super coowl leuk fantastisch oowk goe net als alle andere delltjes van jou muahahahahah snel verder xxxxxxxxxxxxxx linsey en oja mijn msn werkt ni meer ik kan me ni meer aanmelde

naja snel snel snel verder