Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Hermelien voordat ze naar zweinstein gaat. » Hoofdstuk 2

Hermelien voordat ze naar zweinstein gaat.

29 juli 2009 - 10:04

173

6

351



Hoofdstuk 2

Hermelien groeide half zelfstandig op,want haar ouders hadden het te druk. Zo ontdekte ze dat ze anders was dan die andere kinderen,maar ze wist niet,hoe slim ze ook was hoe dat kon.

'Ik vind dat ze een beugel moet!'
'Maar ze is pas zeven!'
Zo zaten ze al 2 jaar te discusieren over Hermelien,niet omdat ze het goed deed op school of over haar gave,waar ze steeds over probeerden te praten, maar elke keer als ze eraan begon en dat was niet vaak omdat haar ouders geen tijd hadden,moesten haar ouders weer naar de tandartsenpraktijk.
Zoals nu dus.
Hermelien zat weer rustig aan tafel en ze zou zo weer naar school gaan,zoals elke ochtend,en er zou weer iets vreemds gebeuren zoals elke dag.
Ze wist nog steeds niet wat het was...

Ze had niet veel vrienden,en als ze vrienden had waren het geen goede,ze werd meer gepest,omdat ze zo slim was..

Totdat ze een brief kreeg,Het was van zweinstein...
Ze wist eindelijk wat er mis was,of wat je mis kon noemen,ze was een heks!

Morgen zou Perkamentus komen,het hoofd van zweinstein,omdat haar ouder geen heks en/of tovenaar was.
Hij kwam dus alles uitleggen.

Hermelien was stikzenuwachtig,over een paar uur zou Perkamentus komen, van de zenuwen viel ze in slaap.

Ze schrok wakker,van een geluid,het was de bel...


Reacties:

1 2

RivLovee
RivLovee zei op 25 aug 2013 - 10:18:
Lezen! xx


Sunrise
Sunrise zei op 29 juli 2009 - 18:38:
Leuk!!! Ga verder! Zeg je het als er een nieuwe is?


Eef95
Eef95 zei op 29 juli 2009 - 14:07:
Lijkt me héél erg leuk.
zeg me als de volgende er is

snel verder


Quendoline
Quendoline zei op 29 juli 2009 - 13:53:
nu nog niet ben bij een vriendin XDXDXD


MissCullen
MissCullen zei op 29 juli 2009 - 11:59:
snel verder gaan :d