Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » you stole my heart before i could say no. » Deel 10

you stole my heart before i could say no.

29 juli 2009 - 16:58

2228

3

257



Deel 10

Deel 10:
‘Me? I’m a scene; I’m a drama queen. I’m the best damn thing that your eyes have ever seen!’ Het is 13uur, Tom ligt nog halfslapend in bed en ik sta me te schminken in Tom’s badkamer. Terwijl ik luid meezing met de radio. ‘Ja dat ben je inderdaad.’ Ik schrik me dood. Tom staat lachend in de deuropening. ‘Jaja, tuurlijk.’ lach ik sarcastisch. ‘Ik meen het hoor en by the way, goedemiddag juffrouw!’ ‘Goeiemorgen jongeheer!’ we krijgen spontaan een lachbui. Tom komt naast me staan in de badkamer en wast zijn gezicht. We staan allebei luidkeels mee te zingen met Touch my body van Mariah Carey. ‘Touch my body, throw me on the bed, I just wanna make you feel like you never did. Touch my body.’ Een nieuwe lachbui komt omhoog en lachend zet ik de radio uit. Ik ga op het bed zitten. Tom komt naast me zitten. ‘Wat wil je doen vandaag?’ ‘Jij kiest, het is jouw laatste dag hier!’ glimlach ik. Terwijl hij zit na te denken, ga ik rechtstaan en begin spontaan te zingen en te dansen, of wat je dansen kan noemen, rondjes draaien zou beter zijn.

‘Honey, I just can’t get around it anymore ‘cause you make me feel like home is where you are. Baby, I just can’t run around it anymore, it’s time that I believe it, home is where you are.’

‘Jij kan echt mooi zingen, ik denk dat ik weet wat ik wil doen. Ik wil hier blijven en ik ga zo Bill halen. Hij moet je horen zingen, misschien kunnen jullie samen iets zingen, samen een nummer opnemen.’ Verbijsterd zit ik hem aan te staren. ‘Ik mocht kiezen en dit is mijn beslissing!’ ‘Ok ok, ga Bill maar halen dan!’ Tom loopt de kamer uit en gaat Bill halen. Hier zit ik dan, nog steeds half in shock van wat Tom allemaal zei. Dit kan hij toch niet menen? Ik een nummer opnemen met hen! Tom komt de kamer terug ingestormd met Bill & Jelke achter zich aan. ‘Nou, Lauren! Zing dan iets!’ lach Tom. Ik weet helemaal niet wat ik moet zingen, maar dan kies ik het voor de hand liggende, eentje van Tokio hotel. ‘Klaar?’ Alledrie knikken ze en ik begin dan maar. ‘I feel so claustrophobic here, watch out! Now you better disappear. You can’t make me stay, I’ll break away. I’m warning you, don’t follow me! I wont miss you, can’t you see?’ ‘Zie je wel, dat ik alweer een keer gelijk heb. Ze zingt toch prachtig?’ fluistert Tom. ‘Wow, wil je nu is iets rustig zingen?’ vraagt Bill. ‘Geen probleem, laat me even denken.’ Ik beslis in de sfeer te blijven en ga rescue me zingen. ‘Come and rescue me, I’m burning can’t you see? Come and rescue me, only you can set me free. Come and rescue me, rescue me.’ Zelfs Jelke is sprakeloos. ‘Ik wist dat je kon zingen, maar zo? Daar had ik geen idee van!’ zegt ze stil. ‘Misschien moeten jullie is iets samen zingen, zodat we kunnen horen hoe dat klinkt..’ vult ze zichzelf aan. Ik en Bill overleggen en beslissen ‘Reden’ te zingen. Hij zingt de eerst strofe, samen het refrein. Ik de tweede strofe en de rest helemaal samen. ‘Jullie zijn een perfect match, voor te zingen dan toch.’ grijnst Tom. ‘Eerst nog een tekst schrijven!’ lach ik. ‘Met vier moeten we toch wel een deftige tekst kunnen schrijven, denk ik!’ lacht Tom. We zitten de hele tijd samen en lachen ons ziek.

Om 18uur krijgen we honger en beslissen we ergens te gaan eten. We zitten in een restaurant, plots krijgt Jelke telefoon. Ze gaat even weg en komt 5minuten later al terug. ‘Het was mama, we moeten om 2uur thuis zijn vannacht!’ ‘Ja, dat is goed voor mij.’ glimlach ik. Tom zit naast me aan tafel en legt plots zijn hand op mijn knie. Ik kijk hem aan en hij knipoogt naar me. Waarom doet hij dit toch? Waarschijnlijk ben ik weer één van zijn flirts, maar dan had hij me gisteren toch al gekust? Ik ga niet hopen dat hij ooit iets voor me gaat voelen, want dat kan niet. Tom Kaulitz wordt niet verliefd en al zeker niet op mij.

Door de ogen van Tom:
Het is ongeveer 13uur, ik lig nog halfslapend in bed. Lauren staat te zingen in de badkamer. Ze zingt het nieuwste nummer van Avril Lavigne. Ik stap naar de badkamerdeur. ‘Ja, dat ben je inderdaad.’ glimlach ik, ze schrikt. Ze mompelt iets al lachend terug en ik zeg haar dat ik het meen. Ik ga naast haar staan en zing samen met haar ‘touch my body van Mariah Carey’. Lachend zet ze de radio uit en gaat op bed zitten. Ik ga naast haar zitten en vraag haar wat ze wil doen vandaag. Ik moet kiezen omdat het mijn laatste dag hier is. Terwijl ik zit na te denken begint ze opnieuw te zingen. Ze zingt zo mooi, haar stem is zo zuiver en zo krachtig. Ik weet wat ik wil doen en vertel het haar. Ze schrikt ervan, ik glimlach. Ze is echt zo mooi. Als ze in mijn ogen kijkt, is haar blik zo intens. Zo kan ze elk haartje op mijn lichaam doen rechtstaan. Ze is akkoord met mijn voorstel en ik ga Bill zoeken. Dromend loop ik door de gang en bots recht op Bill aan. ‘Sorry’ zeg ik. ‘Bill! Jou zocht ik! Jullie moeten onmiddelijk meekomen, Lauren kan prachtig zingen en ik wil dat je dat is hoort! Misschien kunnen jullie samen iets opnemen?’ ‘Oke, is goed, we zullen is komen luisteren.’ Als we terug in de kamer zijn, vraag ik Lauren is iets te zingen. Ze zingt een stukje van break away en een stukje van rescue me. Haar glimlach, zo mooi. Wat is er toch met mij? Lauren en Bill zingen samen ‘Reden’ en steken van jaloezie gaan door me heen en dat maakte ik ook duidelijk door te zeggen dat ze een perfect match zijn, maar dan enkel voor te zingen. We moeten nog een songtekst schrijven, maar daar ben ik niet goed in, maar dat laat ik niet merken. Mijn ogen zijn aan Lauren geplakt en telkens als ze lacht of naar mij kijkt, voel ik een tinteling in mijn buik. Heb ik gewoon honger of wil dit gevoel iets anders zeggen? Ik zal het snel weten, we gaan eten in een restaurant. Jelke’s gsm gaat plots af en ze gaat even weg. Als ze terug komt zegt ze dat ze om 2uur thuis moeten zijn. Ik heb dus nog genoeg tijd om met Lauren door te brengen. Ik zit naast Lauren aan tafle en leg mijn hand op haar knie. Ze draait haar hoofd naar mij, ik knipoog, zij glimlacht. Weer dat gevoel. Ons eten komt eraan, lekker pizza. Ik begin te eten, na een halfuurtje zijn we allevier klaar. Als ik dat gevoel nu nog is krijg, was het dus niet door de honger. Ik zit naar Lauren te staren. Ze praat met Bill en Jelke en telkens als ze lacht krijg ik weer dat gevoel. Het ligt dus niet aan de honger, maar wat wil dit gevoel dan zeggen? Wat proberen deze tintelingen mij te zeggen? Word ik verliefd?

Door de ogen van Lauren:
We gaan terug naar het hotel, ik zit vol door al dat eten. We moeten onze tekst nog wat afwerken. Stukje voor stukje krijgt onze songtekst echt tekst, gevoel, de perfecte toonhoogte en ook al een beetje ritme. Rond 23uur is hij helemaal af. ‘Zing het eens, ik zal gitaar spelen.’ Tom begint op zijn gitaar te spelen en Bill zingt het eerste stukje

When you lay close to me,
I stay to watch you fade away
I dream of you tonight
Tomorrow you’ll be gone.


Het is mijn beurt:
I stay awake and watch you breathe
I stay awake and watch you fly away into the night
Escaping through a dream
Tomorrow you’ll be gone


Samen het refrein:
I got to fight baby,
To win back your love
Love only love
Can break down the wall someday
I will be there


Het is terug Bill’s beurt:
You act like summer and walk like rain
Remind me that there’s time to change
So baby can I ask you,
Is there time to love again?


Mijn beurt opnieuw:
The things that killed our love
Aren’t easy to erase
And your pride has a built a wall so high that
I can’t get through
Is there really no chance to start once again?


Samen het refrein terug:
I got to fight baby,
To win back your love
Love only love
Can break down the wall someday
I will be there


Bill:
I know what you’ve been through
I would try to change everything that went wrong


Refrein:
I got to fight baby,
To win back your love
Love only love
Can break down the wall someday
I will be there


Ik:
I know what you’ve been through
You should give me a chance
This can’t be the end


Bill en ik wachten even om samen het laatste stukje te zingen en Tom speelt een geweldig mooi stukje gitaar.

This can’t be the end

Een pauze van 2 seconden volgt voor we de laatste zin inzetten.

I’m still loving you

Bij die laatste zin maakt Tom zijn ogen los van zijn gitaar en kijkt me recht in mijn ogen. Een gloed van warmte glijdt over me heen. Allevier zitten we sprakeloos toe te kijken als we de laatste noten nog horen wegsterven in ons hoofd. Ik kijk op mijn gsm het is 23u05. Ik verbreek de stilte ‘Wat doen we? We hebben nog 3uur!’ ‘Wij gaan even buiten, als het niet geeft.’ Zegt Bill. En hij en Jelke vertrekken. ‘Wat wil jij doen?’ hij kijkt naar me, tast me af met zijn ogen. Ik weet niet wat ik wil doen, wat moet ik nu antwoorden? ‘Filmpje?’ ‘jaa! We kunnen er hier een huren en hem hier gezellig bekijken!’ vult tom enthousiast aan. ‘Welke zullen we kijken?’ ik moest al kiezen wat te doen, nu kan hij de film kijken hoor! Ik zie dat hij diep nadenkt. ‘Heb je the notebook al gezien?’ ik denk na, maar ik denk het niet. ‘Nee, denk het niet, nee.’ ‘Die dan?’ ‘Ja, dat is goed!’ Terwijl Tom de film gaat bestellen zit ik op het bed te luisteren naar de radio. Er is een prachtig liedje op , lonestar met baby i’m amazed by you. Het is alsof dit lied perfect beschrijft hoe ik me nu voel, het refrein dan, want de strofes kloppen niet altijd met ‘the real life’ met mijn hoofd op mijn handen leunend zing ik de tekst zachtjes mee. ‘I don’t know how you do what you do. I’m so in love with you. It just keeps getting better. I wanna spend the rest of my life with you by my side. Forever and ever. Every little thing that you do, baby, I’m amazed by you.’ Ik vloek binnensmonds, wat gebeurd er toch met mij? Ik laat me achterover vallen op het bed, sla mijn armen over mijn hoofd en trek mijn knieën op. ‘Over 10minuten begint de film te spelen!’ ik schrik zo hard dat ik vanzelf direct terug rechtsta op de grond. Rood aangelopen sta ik hem dom aan te kijken. ‘Ik ga nog even op de badkamer hoor..’ mompel ik en ik zie Tom knikken. Ik sluit de deur achter me en ga aan de wastafel staan, ik verfris mijn gezicht en fluister tegen mijn spiegelbeeld. ‘je wordt niet verliefd op die ster! Je maakt toch geen kans!’ ik doe de deur terug open en ga op het bed zitten, naast Tom. Ik por hem in zijn zij. ‘Ga je wenen?’ giechel ik. ‘Neen, tuurlijk niet, ik ben een man!’ ik lach en duw hem achterover op het bed als ik zie dat de film begint. We zetten ons goed en ik leun met mijn hoofd op Tom zijn schouder. De film begint en Tom glimlacht nog eens naar me. De film was prachtig! Ik heb een paar tranen gelaten en Tom ook, het was zo schattig. We liggen nog even na te genieten tot Jelke op de deur klopt. ‘Lauren we moeten gaan.’ Ik hoor de tranen in haar stem en een traan valt ook uit mijn ooghoek naar beneden. Tom gaat mee naar buiten, waar de taxi al op ons wacht. Ik knuffel Bill en geef hem een kus op zijn wang. ‘Ik zie je gauw weer!’ glimlacht hij zwak. Ik glimlach pijnlijk terug en ga naar Tom. Ik knuffel hem langer en steviger dan Bill. Ik geef ook hem een kus op zijn wang. Ik draai me om en zet mijn eerste stap van hem weg, maar plots neemt hij mijn hand en trekt me terug. ‘Ik zou spijt hebben als ik het niet doe..’ fluistert hij luid en hij kust me op mijn lippen. Als in trance stap ik naar de taxi en zijn hand laat de mijne los. In de taxi laat ik mijn hoofd tegen het raam rusten. Ik zie nog net een traan over Tom’s wang naar beneden glijden en ook mijn eerste traan vindt zijn weg naar beneden. Dit was het pijnlijkste maar mooiste afscheid ooit. Ik glimlach door mijn tranen heen en neem Jelke’s hand vast.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 27 sep 2009 - 12:21:
verder<33


Drew zei op 29 aug 2009 - 5:53:
oke je moet echt verder gaan!

Let aub niet op het uur dat ik dit post

leuk verhaal , kzou het leuk vin de als jet liet wete

-xx-


snoezepoez
snoezepoez zei op 10 aug 2009 - 22:54:
ah,
snel verder gaan!
hoe me op de hoogte