Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Killerpilze » De weg naar geluk - Killerpilze - » De weg naar geluk - Killerpilze - 1

De weg naar geluk - Killerpilze -

28 sep 2008 - 17:45

546

0

326



De weg naar geluk - Killerpilze - 1

Je heet Natasja, Btw.
[Natasja POV]

'Kutmoeder..'zeg je, en Zachtjes schop je tegen een leeg colablikje. al sinds je bent weggelopen, zwerf je wat rond, alleen je geld is bijna op..
Oostende is vrij ver, je bent nu op een plekje in Duitsland.
Twijfelend loop je een winkeltje binnen, Je hebt vreselijke dorst, maar geen geld meer. Zou ik drinken stelen?, denk je.
Je loopt snel naar de cola en pakt een blikje, je stopt het onder je trui en loopt snel naar buiten.Je hebt niet door dat een jongen van een jaar of 19 je ziet.



[Mäx POV]

Je ziet een meisje net een blikje cola onder haar trui stoppen en wegrennen.achja, Wat kan jou dat nou schelen..?eigenlijk vind je het maar raar.. ze zag er.. zo mager, en moe uit. Nee Mäx, Ga je nu niet weer zorgen maken. dat deed je op tour ook altijd, Sprak je jezelf streng toe.je besluit het uit je hoofd te zetten en gaat met Fabi en Jo terug naar hun huis.Je zit wat uit het raam te staren, terwijl Fabi en Jo wat kinderachtig aan het kibbelen zijn ' MAAAX, IK HEB GELIJK, NIET?' zegt Fabi op een zeurderig toontje.'nee. eh,ja, eh waar hadden jullie het over?' vraag je. 'ach, laat maar.. Jij zit toch alleen maar met meisjes in je hoofd!'roept jo. Zegt Jo glimlachend. Dan kijk je naar buiten, naar de regen. Zou dat meisje nu in de regen zitten..?

Natasja POV;
Het is nogal hard aan het regenen. Fuck, denk je, en je hoopt dat je ergens kan schuilen. Je loopt na een uur ofzo naar een huis, en belt aanm terwijl je ook hoopt dat het lieve, oude mensen zijn ofzo. Dan hoor je een jongensstem roepen. Je bedenkt je, en wilt net weglopen, als de deur achter je opengaat. 'Wat is er?' vraagt een jongen van ongeveer jou leeftijd. ' eh, ik wou vragen of ik even mocht schuilen..'zeg je.Je voelt je een beetje stom en staart naar de grond. wat zal hij wel niet van je denken?'Uhm, Ja, Tuurlijk, kom binnen, ik kan je moeilijk nat laten regenen!' zegt hij glimlachend.

Fabi POV;

je laat het meisje binnen, eigenlijk ziet ze er best wel leuk uit..'je bent helemaal doorweekt... hoe lang loop je al niet in de regen rond?' Je kijkt haar vragend aan.'vanaf vanmorgen..', hoor je als antwoord'vanaf vanmorgen!? dat is superlang!'

Jo Pov;

'Faabseel Waar ben je?'. je loopt naar de gang en ziet hem daar met een meisje staan.'nieuwe verovering, broertje?' Je ziet dat hij grinnikt. 'nee', krijg je als antwoord,'neenee, ze vroeg of ze hier mocht blijven schuilen, dusja..' zegt hij. Je bekijtk haar van top tot teen, en je knipoogt naar haar. Ze glimlacht en bloost een beetje.

Natasja Pov;

je begint het vrij koud te krijgen en bibbert een beetje. Jo ziet het.. 'Eh, Misschien kun je wel even een warme douche nemen, Ik denk dat je ong. fabi's kledingmaat hebt.. dan kun je wel wat kleren van hem lenen' zei Jo 'ehm, ja, graag' antwoord je stilletjes.Je bent ondertussen al in de badkamer, maar bent vergeten kleren te vragen aan Fabi, je hebt ook al even kennisgemaakt Je staat rustig onder de douche, en ziet ineens vrouwenshampoo staan, dus was je je haren maar, aangezien ze nogal vies waren.je stapt uit de douche en hoort een klop op de deur.

Meer?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.