Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~12~ Before a concert.

Können wir das machen?*TC*

31 juli 2009 - 7:09

230

3

288



~12~ Before a concert.

Veel plezier:P

Na de flauwe grap van Gus en Geo gisteren is iedereen naar zijn eigen kamer gegaan en onder de wol gekropen. Ik heb nog geen plan kunnen bedenken want ik dacht de hele tijd aan Bill. Maar voor de rest verloopt alles normaal voor een druuke tourmorgen. Iedereen loopt er als een zombie bij. Niemand wilt zo vroeg opstaan maar dat hoort nou eenmaal bij ons leven. Niet dat we daar zo gelukkig zijn maar goed. Ik zet mijn zonnebril op, klaar om tussen de opgehoopte fans voor de hoteldeuren te stappen. Zo snel als mogelijk wringen we ons naar het busje. Er staat weer een concert op het programma en daar hoort natuurlijk een hoop heisa bij. David is weer druk aan het telefoneren met mensen uit de concertzaal. Hij wil dat er direct mensen klaarstaan om het podium te helpen opzetten. We zijn namelijk een béétje te laat vertrokken, helemaal niet door mij, en daarom zouden we misschien wel te laat kunnen zijn voor de soundchek en al die reutemeteut. Als we eindelijk arriveren staat er wel degelijk een heel team klaar voor het podium. Bill Gustav Georg en ik worden direct naar de artiestenkamers geleid. Als we door een witte gang lopen zie ik overal foto's van artiesten hangen. Waarschijnlijk allemaal mensen die hier hebben opgetreden.

Deze was dus nog van CrazyxBaby. Ze kan mooi schrijven


Reacties:


CrazyxBaby
CrazyxBaby zei op 4 aug 2009 - 17:57:
Dankje Maar jy zal het zeker evengoed doen hoor. 'Kga nu het vervolg op mijn verhaal lezen Nog veel succes met schrijven

XXX


inke
inke zei op 1 aug 2009 - 0:10:
Laat je het weten als er een nieuw deel is???
Xx


cocoloco
cocoloco zei op 31 juli 2009 - 10:02:
verder!!!!!!! jij kan het heus ook wel zo goed! gewoon zelf verder schrijven jij