Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 6!

You Saved Me.

15 okt 2008 - 15:27

374

4

216



Hoofdstuk 6!

Ik hoor geklop op de deur en verschrik open ik mijn ogen."Anouschka?ben je bijna klaar?"hoor ik de stem van tom en al snel bedenk ik mij dat we vandaag gingen shoppen.Verschrikt spring ik uit bed en kijk de kamer rond.Sjit,ik heb geen proper ondergoed."Euhm,tom,ik heb een probleempje!"zeg ik terwijl ik tegen de deur ga staan."En dat is ?"hoor ik hem vragen aan de andere kant."Wel euhm,ik heb geen proper ondergoed"zeg ik en ik kleur rood ook al kan hij het niet zien."Mhh,wacht,ik ben zo terug,doe de deur misschien al uit het slot"zegt hij!Eerst snap ik niet wat hij gaat doen maar dan doe ik tog de deur op slot en ga op bed zitten."Nousz,mag ik binnen komen?"hoor ik niet veel later."Euhm,ja"zeg ik blozend terwijl ik een dekentje rond me heen slaag."Hier,ik ben gaan halen bij een van de meiden"zegt hij en ik knik."Ik zie je zo wel"zeg ik snel en hij knikt.Hij gaat de kamer uit en ik ga naar het badkamertje dat aan de kamer is gemaakt.Ik sluit de deur en trek snel het proper ondergoed aan.Ik loop naar de kast en ik twijfel of ik de jurk zal aan doen of niet."Ahg ja,kwaad zal het wel niet kunnen zeker"zeg ik en pak de jurk uit de kast en trek hem aan.Ik ga in de spiegel staan en ook al moet ik het zelf toe geven,ik sta er prachtig mee.Maar dan kijk ik naar mijn schoenen die ik aan had.Sneakers,onder dit kleedje?Dat past niet echt.Teleurgesteld wil ik het uit trekken tot ik een doos vanachter in het hoekje in de kast zie staan.Ik haal mijn schouders op en pak de doos eruit.Wanneer ik ze open maak zie ik een paar prachtige pumps in de doos.Ik trek ze aan maar mijn gedachten blijven het zelfde.Van wie was dit?En waarom hong dit hier."Ben je nu klaar?"hoor ik weer geroep en ik open de deur."Ik ben klaar"zeg ik en ik zie hoe hij me met grote ogen aan staat."Jij,en dat kleedje,die schoenen en..je bent er voor gemaakt"zegt hij stotterend terwijl hij helemaal niet uit zijn woorden geraakt."Het was nog in de kamer"zeg ik en tom knikt."Kunnen we gaan?"vraagt hij en nu knik ik.Samen stappen we naar buiten en ik neem plaats in de auto naast tom.


Reacties:


TOMSHIITx zei op 24 jan 2009 - 19:11:
Verdeeeeerr!


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:30:
En nu moet jij me echt dat kleedje gaan geven.
Én die schoentjes erbij.
Huphup.

x Jolien


Mango
Mango zei op 15 okt 2008 - 18:41:
Geweldig. Snel verder


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 15 okt 2008 - 16:50:
snel verder «3