Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » flashback » 4

flashback

31 juli 2009 - 17:59

873

2

261



4

...

Gaby

De mensen op de eerste rijen duwen hard, en ik heb zo het gevoel dat ik elk moment flauw ga vallen als ik nu niets te drinken krijg. Maar, ik moest en zou voor de laatste keer op de eerste rij staan. En ik zou voor de eerste keer sinds 1 jaar heel het concert blijven. Mijn laatste concert van Tokio hotel. Ik herinner nog goed mijn eerste concert. [flashback] De koude sloeg me in het gezicht toen ik de auto uitstapte. Het was midden in de kerstvakantie en vandaag zijn we naar Magdenburg gereden om samen met onze familie die daar wonen Nieuwjaar te vieren. Ik haatte het, ik was liever thuis gebleven om te vieren met mijn vrienden en vriendinnnen. Maar mijn ouders vinden dat een kind van 13 jaar niet alleen thuis kan blijven, en daar bovenop haar familie nog eens moest bezoeken. We stapten een café binnen dat er nog redelijk gezellig uit zag en zette ons aan een tafeltje. Mijn neefje van van 3 begon als een gek rond te lopen terwijl hij met de ballon die hij daar straks gekregen heeft wild begon te zwaaien. ‘Bart stop daar mee en zet je neer op je stoel!’ Riep mijn tante naar hem. Het jongentje deed gewoon door alsof hij het niet gehoord had. Ik pakte mijn broertje uit zijn maxicosi en zette hem bij mij. Liam is mijn 1 jaar oude broertje en hij is mijn engel. Hij is het meest dierbare dat ik heb en ik zou niet meer zonder hem kunnen. De dienster kwam om onze bestelling op te nemen en ik vroeg een warme chocolademelk. Opeens begon er muziek te spelen aan de andere kant van het café. Met Liam in mijn armen ging ik kijken naar het 1nige spannende dat er misschien deze avond nog te gebeuren staat. Ik vond een podium met 4 jongens er boven op. De drummer had kort blond haar en droeg een bril, de bassist had bruin haar tot onder zijn oren, de zanger had een haarkleur die ik niet kon uitleggen het was een soort van paars rood, maar ik kon het echt niet plaatsen. En de gitarist droeg te grote kleren en had blonde dreads. De muziek was niet helemaal geweldig, maar de energie die van hun afstraalde maakte alles goed. Ik heb het hele concert staan kijken met liam in mijn armen, heel het concert was ik in trance. Na afloop deelden ze handtekeningen uit. Niet veel mensen kwamen er op af, maar ik moest en zou die 4 jongens leren kennen. ‘hallo, ik ben Gaby, mag ik een handtekening?’ vroeg ik. Ik gaf ze een bierkaartje dat ik hier ergens had opgeraapt. Op het eerste bierkaartje dat ik terug kreeg stond de naam Tom. ‘Dus jij bent Tom?’ vroeg ik aan die met de dreads. ‘Ja, en hou die handtekening maar goed bij, ooit gaat die veel geld waart zijn.’ Zei hij met een knipoog. Op het 2de bierkaartje stond er Georg, en hij gaf er nog een extra papiertje bij.’Oow je gsm nummer, dat is heel vriendelijk van je.’ Ik wist niet goed wat zeggen, hij is niet bepaald mijn type, maar misschien werden we wel goede vrienden. De drummer gaf me het bierkaartje en verdween direct naar zijn drumstel en begon hem af te breken. Op het kaartje stond een soort van g ik kon het niet zo goed lezen. De zanger zag het en lachte. ‘Da is de G van gustav.’ En hij gaf zijn kaartje terug. ‘En ik ben Bill.’ ‘Gaby’ zei ik. We schudden elkaars handen. Is die van jou?’ Vroeg hij wijzend naar Liam. ‘Neenee, dat is mijn broertje, ik ben maar 13 jaar.’ ‘Aazo, Ik ben 14, wat vond je van het concert?’ vroeg hij. ‘Zeer leuk, ik ben hier om Nieuwjaar te vieren met familie en ik had er niet echt zin in, maar jullie hebben er voor gezorgd dat ik niet de kut avond gehad heb dan ik voor ogen had.’ Bill lachte en zei ‘Nu ja onze muziek is ook niet zo geweldig’ ‘Ja maar de energie die van jullie afstraalt is zo geweldig.’ Zei ik. ‘Danku.’ Lachte hij. ‘Weetje ik ga je mijn e-mail addres geven en dan kunnen we nog wat verder praten want ik moet eigenlijk afbreken als ik om 12 uur thuis wil zijn. ‘Oow ja oke, dankje.’ Zei ik. ‘hij gaf een papiertje waar iets opgekrabbeld stond en gaf me een knipoog. Hij ging het podium op en begon met alle kabels los te maken. Ik ging met een lach op mijn gezicht terug naar mijn familie. Mijn chocolade melk was ondertussen al terug koud geworden, maar ik dronk hem toch met veel plezier op. Een uur later was het 12 uur en de champagne werd ontkurkt. Het begin van een nieuw jaar.

Sinds dien waren ik en Bill de beste chat vrienden. Toen we na 2 jaar terug afspraken is de vonk volledig over gesprongen. Bill wist dat ik niet met hem was omdat hij bekent was, hij wist dat ik echt van hem hield. De lichten doofde en het gegil in de concertzaal was om doof te worden. De muziek begon, ik sloot mijn ogen. Het afscheid is begonnen.


Reacties:


BlackRainbow
BlackRainbow zei op 2 aug 2009 - 21:28:
goshgoshgosh

weetje.?
je moeet verder doen met dit verhaal.
tis muuuuuuggoeet. =D.
egt waar,
kweet gwn nt watk moet zggee.
wil je iets laaten weten als je een stuk by hebt;?
.
x


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 31 juli 2009 - 18:26:
omg je MOET verdre gaan je serie/verhaal is zoo goed en mooi fantastisch

snel verdre xxx linsey