Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » GazeRockIsNotDead(Gestopt, tijdelijk?) » Going Away.. With them..

GazeRockIsNotDead(Gestopt, tijdelijk?)

31 juli 2009 - 23:08

559

3

290



Going Away.. With them..

Het was dat mens met dat lange zwarte haar. Ik kon nu van dichtbij zien dat het een jongen was dus ik schrok. Wat gaat hij doen? wat is hij van plan?

Hij vroeg wat aan die andere jongen en die knikte. Tenminste ik ging ervan uit dat die andere ook een jongen was... "Jij daar! opstaan!" de schelle stem van de vrouw van de balie klonk door mijn kamertje heen. Ik schudde angstig mijn hoofd. Ik wou niet mee, ik wou niet weten wat ze met me gingen doen als ik wel meeging. Ik keek de vrouw kwaad maar angstig aan en ze liep op me af. "Opstaan jij en meekomen!" gilde ze en de 2 jongens keken haar verbaast aan. Opnieuw schudde ik mijn hoofd en bleef haar aankijken. Ze haalde uit en raakte me volop in mijn gezicht. Tranen ontstonden er in mijn ogen en de jongen die naast me was gaan zitten stond geschrokken en kwaad op. Ik hoorde hem schreeuwen tegen die vrouw in dat rare taaltje van hem. Een traan stroomde over mijn wang heen en ik legde mijn wijsvinger en middelvinger op de plaats waar de vrouw me geraakt had. het gloeide van de pijn. De andere jongen, die met dat korte blonde haar, keek me bezorgt aan en toen hij op me afliep dook ik van angst in mekaar. Ik gilde eventjes toen ik zijn hand op mijn arm voelde en hij fluisterde iets, ook in die rare taal. Ik keek hem angstig aan en ik zag zijn licht groene ogen. ze keken me medelijdend maar vertrouwelijk aan. Hij trok zijn hand weer terug van mijn arm en hield zijn hand toen voor. Blijkbaar wou hij dat ik zijn hand vastpakte. Schokkerig en trillerig van angst stak ik mijn hand uit en legde mijn hand op de zijne. Hij sloot zijn vingers om mijn hand heen en hielp me van mijn bed af. Ik bleef hem met ogen vol angst aankijken en ik hoorde die andere jongen en de vrouw nogsteeds tegen elkaar praten. Uiteindelijk liep de vrouw kwaad mijn kamer uit en keek ik naar de 2 jongens. Degene waarvan ik zijn hand vasthield zei iets tegen de andere in een nog andere taal, een andere taal dan waarmee hij tegen de vrouw praatte. De jongen met lang zwart haar liep voor ons uit mijn kamer uit en de jongen waarvan ik zijn hand vasthield, maakte me duidelijk dat ik hen moest volgen. Zodoende deed ik dat. Ik zei niks omdat ik dat niet kon, ik kon niet praten. noujaa.. ik zou het wel kunnen, maar ik kende geen woorden. Ze brachten me naar buiten. Het licht prikte in mijn ogen die ik vlug bedekte tegen de scherpte. De jongens brachten me naar iets wat heel langwerpig was, het zag er heel raar uit. ze deden een deur open en de jongen met zwart haar verdween het langwerpige iets in. De jongen met het blonde haar maakte me zonder woorden duidelijk dat ik ook naar binnen moest gaan en dus deed ik dat vol angst. Hij volgde me al snel. ze praatten tegen me en ik schrok me kapot toen het iets waar we inzaten begon te bewegen. Van angst drukte ik me tegen de jongen met de blonde haren aan en hij sloeg zijn arm om me heen. Hij zei wat, iets wat ik niet verstond. Eigenlijk verstond ik helemaal niks van wat die 2 allemaal zeiden. Ik vond het van mezelf altijd al knap dat ik Duits nog verstaan kon.


Reacties:


Oogje
Oogje zei op 3 aug 2009 - 22:18:
VERDER!!!!! langwerpig iets dat begint te bewegen omg hoe droog, naja verderrrr


XxXLICIOUS
XxXLICIOUS zei op 2 aug 2009 - 13:42:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
JIJ...VERDER... NU...
OMG X_X
ZO CUUUTEEEE. Ik vraag me alleen wel af wie haar ophalen. al heb ik een idee.

SNEL VERDER, ME LOVES YOUR STORY~!


MissCullen
MissCullen zei op 1 aug 2009 - 19:54:
snel verder I like you storie