Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~13~ Look at the picture's on the wall!

Können wir das machen?*TC*

1 aug 2009 - 2:28

509

1

369



~13~ Look at the picture's on the wall!

Ik ben niet zo goed als CrazyxBaby hoor, ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen! :$:$:$

Tom POV*



Toen ik de foto's aan de muur zag hangen heb ik gelijk de rest van de band verwittigt. Gezamelijk zijn we die nu aan het bewonderen. "Wauw moet je zien, Green Day heeft hier ook opgetreden!" roept Bill gefasineert uit. "O mijn god wat cool, Fall Out Boy ook!" reageert Georg uitgelaten. Gustav en ik zeggen niks, en kijken met onze handen in de zakken toe. Het leek me wel leuk om het ze te vertellen, maar om er nou zo'n heisa van te maken? "O my fucking goodness! Nena was hier!" roept Bill nu letterlijk stuiterend. Ergens vind ik dat hij zich nu héél erg aanstelt, hij heeft haar zo vaak gezien! Maar aan de ene kant vind ik het ook weer super lief! Wat een drukte hij er om kan maken, hoe hyper hij doet. Hoe hard hij geluk uitstraalt. Het doet me goed, de zenuwen voor het concert zijn meteen verdwenen. Mijn maag is nu helemaal vol van geluk, blijheid en warmte. In één woord: Bill. Geen plaats voor die rot zenuwen, waar door ik weer vrolijk kan glimlachen. Echt waar, die jongen doet iets met me! "Tom, waarom kwijl je?" vraagt Gustav bezorgt. Direct schrik ik op uit mijn gedachtens. Kwijl ik?! Ik voel aan mijn kin, en merk dat 'ie inderdaad nat is. Beschaamd veeg ik het speeksel weg. Ook Georg en Bill hebben nu geen oog meer voor de foto's. Alle drie kijken ze me bedenkelijk aan. "Ehm.. Ik ehh..." stamel ik niet wetend wat ik moet zeggen. Ik kan moeilijk zeggen dat ik aan Bí­ll dacht! Ik denk diep na, en kijk om me heen voor hulp. Dan plots zie ik het antwoord, aan de muur hangen. "Sorry voor deze achterlijke actie jongens, maar ik keek naar Nicole Sherzinger!" zeg ik terwijl ik naar haar foto wijs. Gustav trekt raar zijn wenkbrauw op. Georg daar in tegen begint breed te grijnzen. "Arme Tommie toch. Vind het vreselijk dat onze fans zo obsessed zijn, maar doet nou precies hetzelfde bij zijn idool!" lacht hij spottend. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes, vuil kijk ik hem aan. Waarom doet hij opeens zo gemeen? O ja, dat is waar ook. Ik moest hem nog terug pakken van die idiote grap van gister! "Maar ergens vind ik het ook wel super schattig hoor!" lacht hij overdreven gespeelt. Wat een klootzak is het ook! Wanneer ik om me heen kijk zie ik dat Bill nergens meer te bekennen is. "Huh, waar is Bill?" vraag ik verbaasd. Zwijgend wijst Gustav naar de andere kant van de gang, waar ons kamertje naar toe leid. Wat zal hij daar aan het doen zijn? Hij had op zen minst toch kunnen zeggen dat hij weg ging? Hmm.. Hij had vast dorst of zo. Of hij moest gewoon nodig naar het toilet. "Lul er maar weer om heen!" zegt Georg die zichzelf nu héél wat vind. Ik negeer hem en loop de gang door, hij is mijn aandacht niet waard. Bill daar in tegen wel, ik hoop dat hem niks mankeert!


Reacties:


CrazyxBaby
CrazyxBaby zei op 4 aug 2009 - 18:02:
Waaah!! Jy kan supergoed schrijven! Dat mijn verhaal deze eer krijgt is gwn fantastisch. Maar nu is het wel mijn verhaal niet meer vanaf deel 13 toch niet Nog veel succes!!
XX