Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~14~ Thanks for your care, but I'm all right.

Können wir das machen?*TC*

1 aug 2009 - 3:14

324

4

252



~14~ Thanks for your care, but I'm all right.

Sorry het is midden in de nacht en ik ben echt heel moe, dit deeltje is dus niet zo goed. Maar ik heb mijn best gedaan. :$

Bill POV*



Droevig staar ik voor me uit, zittend op het bankje in deze sfeervolle ruimte. Helaas doet het me niks. Het enige waar ik nu nog aan kan denken is Tom. Waarom moest hij net nou weer kwijlen? Alleen omdat hij die hóer zag? Ongelovelijk, net als of ik geen gevoelens meer heb! Hij zei zelf dat hij zou stoppen met zijn one night stands, speciaal voor mij! Je wilt niet weten hoe blij ik toen was! Het idee alleen al dat hij om me geeft, terwijl ik hem verteld heb dat ik verliefd op hem ben! Maar nou flikt hij me dit! Hij had op zen minst nog een andere reden kunnen verzinnen waarom hij aan het kwijlen was! Alhoewel ik moet zeggen dat het wel leek als of hij dat deed. Het duurde aardig lang voor hij antwoord gaf. Kennelijk is het hem dus niet gelukt om iets anders te verzinnen. "Hé Bill!" hoor ik door de kamer weergalmen, wat me flink doet schrikken. Ik kijk op en zie Tom in de deuropening staan. Ik geef geen antwoord, en zie hem de deur sluiten waarna hij naar me toe komt lopen. Naast me neemt hij plaats, en kijkt ongerust mijn richting in. "Wat is er?" vraagt hij bezorgt. Ik kijk hem nep - niet begrijpend aan, en haal mijn schouders op. "Is er iets?" ontken ik. Na een akelige stilte begint hij dan toch te knikken. "Uhm.. Ik denk het? Je kijkt niet al te vrolijk?" stamelt hij ongemakkelijk. Ik begin een beetje te lachen. Wat is hij schattig als hij lomp doet. "Ach Tom, er is niks hoor..." lieg ik, hem geruststellend. Gelijk verschijnt er weer een glimlachje op zijn snoet. Hoe lief! Het kost echt moeite om hem niet te knuffelen nu. Maar toch zou ik me maar moeten inhouden, ik wil niet dat hij van me walgt. En zich onveilig bij me voelt. Waarom kuste hij me gister eigenlijk?


Reacties:


CrazyxBaby
CrazyxBaby zei op 4 aug 2009 - 18:05:
Je merkt niet dat het in de nacht geschreven is hoor. Het is . Geloof me maar
XX


veke
veke zei op 1 aug 2009 - 18:00:
snel verder:px
en ik vin t goe geschreven
laat je iets weten waneer er een nieuw deel is ? dankje x


Jacqlijntje
Jacqlijntje zei op 1 aug 2009 - 16:42:
Ik vind het verhaal toch heel goed geschreven hoor!! ondanks dat het nacht was

snel weiter


inke
inke zei op 1 aug 2009 - 11:59:
Laat het me maar weten als er een nieuw deel is