Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 7!

You Saved Me.

15 okt 2008 - 21:42

340

3

221



Hoofdstuk 7!

"Naar waar gaan we eigenlijk?"vraag ik aan tom."shoppingcenter goed?"vraagt hij en ik knik."Dan rijden we naar het shoppingcenter"zegt hij en pakt een scherpe bocht naar links.Na nog een kwartiertje te hebben gereden parkeerde hij zijn auto op een immens grote parking."Weetje hoe lang het al geleden is dat ik nog is in een shoppingcenter ben geweest?"vraag ik en hij kijkt me lachend aan."Dan gaan we vandaag fun maken "zegt hij en pakt mijn hand vast waardoor ik een blos krijg.Wanneer we binnen komen trek ik mijn ogen open en slaag mijn beide handen om mijn mond."Het is hier echt gigantisch"zeg ik en laat mijn aandacht naar het plafond gaan waar het helemaal met goud is afgemaakt."Vind je het mooi?"vraagt hij en hevig knik ik."Als je iets leuks ziet,zeg het maar"zegt hij en al snel trek ik hem mee een schoenen winkel binnen.Ik ga de verschillende rekken af maar mijn 1 paar schoenen trekt toch mijn aandacht.Ik pak ze vast en pas ze."Ze staan je geweldig"zegt hij en ik knik.Ik trek ze terug uit en kijk aan de onderkant naar het prijskaartje."Ik kan ze niet aan nemen"zeg ik en zet ze terug."Neem ze!"zegt hij maar ik schud mijn hoofd."Jawel,als je ze mooi vind moet je ze nemen"zegt hij dwingend maar weer schud ik mijn hoofd."Voor die prijs kan ik wel 3 jeans broeken kopen"zeg ik."En dan,je neemt die schoenen als je ze mooi vind!"Ik heb door dat tom niet meer op andere gedachten te brengen is en pak dan tog maar de schoenen aan.We gaan naar de kassa en tom betaald ze en we lopen de winkel uit."Bedankt"zeg ik en geef hem een kus op de wang."Ik betaal je het echt terug!"zeg ik maar hij schud zijn hoofd."Als je dat doet stop je met je werk in mijn bar"zegt hij en ik kijk naar de grond."Je bent echt niet te overtuigen he?"zeg ik en grijnzend schut hij zijn hoofd."Leer er maar mee leven,kom we gaan kleren zoeken"zegt hij en lachend trekt hij me mee aan me'n hand een kleren winkel binnen!


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:32:
WIJNEGEM SHOPPINCENTER ;D
Maar daar is wel geen gouden plafond x)
Anyways, kan Tommerd met mij ook niet eens gaan shoppen?

x Jolien


Mango
Mango zei op 16 okt 2008 - 14:03:
Aah, ik vind het zo lief. Snel verder!
xX


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 15 okt 2008 - 21:48:
snel verder joyce lieverd!ö