Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » slapen xD

Titelloos

1 aug 2009 - 20:39

282

2

276



slapen xD

Lees Lees Lees Leeeeeeeeees

Opeens hoor ik gebonk op de deur en Kanon, Linsey en Takuya stormen naar binnen. Ik schaam me een beetje voor Kanon omdat ik in mijn nachtjapon zit . Kanon grijnsd. "WAT IS ER GEBEURD?????????" vraagt Linsey en komt met grote ogen voor mij zitten. "Naar gedroomd" zeg ik en kijk weer naar mijn handen. "Wattaaaaan?" vraagt Kanon en komt ook bij mij zitten. Miku kijkt een beetje sjaggie naar iedereen. Takuya schiet in de lach van Miku's grappige gezicht en ik begin de droom weer opnieuw te vertellen. Opeens begin ik zachtjes te snikken. "Ik dacht echt dat je kwijt was, Miku" zeg ik verdrietig. "Je raakt me nooit kwijt hoor" zegt Miku weer heel lief en komt wat dichter tegen me aan zitten. Kanon zit grijnsend van mij naar Miku en dan weer naar mij te kijken. "Nou, ik denk dat we te tortolduifjes maar weer even alleen moeten laten," zegt Linsey en kijkt plagend naar mij en Miku. Ze staat van het bed op en trekt Kanon aan zijn capouchon mee, bij Takuya pakt ze lief zijn hand vast en ze lopen de kamer uit. Nou ja, Kanon niet die word meegetrokken. Wanneer Linsey, Takuya en Kanon de kamer uitzijn laat Linsey Kanon's capouchon los. Kanon kijkt boos naar Linsey. "Sorry Kanon-kun^^" zegt ze. Linsey doet de deur dicht en kijkt nog even plagend naar mij. Ik en Miku zitten een tijdje zwijgend met onse schouders tegen elkaar. Ik leg mijn hoofd na een tijdje op zijn schouder en val in slaap. Miku kijkt naar mijn lieve slapende gezigtje en aait over mijn haar. (Aww wat lief :3) Even later valt hij zelf ook in slaap.

























Naha XD. Reactie pleaseeeeEE??

Danku^^


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:51:
mwhahahahahaaaaaaaaaaaaa XDXDxd Ame jijjjjj maaarr ook arme knon XD mwhahahah drooooog XD


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 1 aug 2009 - 20:48:
omg omg omg xd die was zooooooow goed xd omg klig dubbel ik had kanon meegetrokken en takuya die pak ik lief vast xd whahahah arme kanon
muahahhaahahahahhaahhahah owkeey snelverdre xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx linseeeeeeeeeeeeeeeeeey (hyper hyper hyper )