Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » XD

Titelloos

1 aug 2009 - 21:09

338

6

421



XD

HAAAAAAHA

Linsey en Takuya gaan ook slapen. Linsey wou nog even naar de badkamer om haar make-up af te halen. Dus, Takuya trekt zijn kleren uit en gaat in zijn boxer op bed liggen XD. Na 30 seconden, is Linsey klaar en gaat weer terug naar Takuya's kamer. "Da's snel XD" zegt Takuya. "Uhu^^" zegt Linsey. "Ik ga me pyama aan doen XD" zegt Linsey en geeft eenblik van 'wil je je ff omdraaien A.U.B.?!' "Is goed" zegt Takuya plagend. "Dan niet ¬¬" zegt Linsey en begint zich uit te kleden. Ze trekt haar pyama aan. Gewoon een te groot shirt XD. En ze gaat naast Takuya liggen. Ze geeft hem een kusje op zijn wang en gaat onder de dekens liggen. Net als ze bijna slaapt "Ik dacht het niet" zegt Takuya misterieus. "Wat niet??" zegt Linsey. "Slapen" zegt Takuya. "Maar ik ben moe" jammerd Linsey. "Jammer" zegt Takuya. Hij gaat ook liggen en knipt het ligt uit. "Wat jammer?? Wat wou je doen??" vraagt Linsey nieuwsgierig. Ze gaat recht zitten en buigd zich over Takuya heen en kijkt hem met grote ogen aan. (Takuya had zijn rug naar haar toe gedraaid ). "Niks hoor, je was tog zo moe?? " zegt hij plagend. "Nouhou" zegt Linsey en slaat haar armen over elkaar. "weltruten^^" zegt Takuya. "Weltrusten" zegt Linsey moe. "Ziejewel dat je moe bent , we doen morgen wel " zegt Takuya. "Wat morgen??" vraagt Linsey. Voor de het antwoord van Takuya kan horen valt ze al tegen Takuya in slaap. Takuya grijnsd en draaid zich om naar Linsey. Hij geeft haar zachtjes een kusje op haar mond en gaat dan ook slapen. Kanon gaat even later ook naar bed. Midden in de nacht word ik weer wakker. Dit keer niet van een droom, maar omdat ik naar de wc moet -.- Ik probeer heel zachtjes te doen zodat Miku niet wakker word. Gelukkig, hij slaapt nog. Ik trek mijn slof sokjes aan en loop naar het toilet. Als ik klaar ben en de deur open doe bots op tegen....







Ja wie?


Reacties:

1 2

takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:53:
droooooogggg XDstoute takuya XD (i kzit met verkeerde gedachtes XD) mhahahahaa XD dooog XDxdXDxdXDxdXD nog steeds drooog XD


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 1 aug 2009 - 21:59:
en ik zit nog altijd dees deletje te lesen muahahah

goe eh?

xxxxx linsoo ofsooo of wie dan oowk


Kyoru
Kyoru zei op 1 aug 2009 - 21:25:
Kanon?
Het lijkt me typisch iets voor hem namelijk
VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
please?
xK.K.^^


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 1 aug 2009 - 21:19:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heel leuk kzit hier da deeltje wel 10x te lesen en terwijl op me nagels aan het bijten van nieuwschierigheid


Oogje
Oogje zei op 1 aug 2009 - 21:13:
Leuk eeeh?