Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ... » Cleo.

...

2 aug 2009 - 11:29

598

2

205



Cleo.

Eerste deeltje. =D

Ik hoorde de deur van het appartement dicht slaan en er kwam iemand de woonkamer binnen. Ik zette de deur van mijn slaapkamer op een kier en zag mijn moeder naar de zetel waggelen met nog 3 flessen drank in haar handen. Ze zette zich neer op de bank en begon met de eerste willekeurige fles open te maken. Binnen een uur of 2 zal de drank op zijn en zal ze wel in slaap vallen. Toen ze na 30 min aan de 2de fles drank begon zette ik mijn radio zo luid ik kon. Mijn moeder is al te zat om er op te reageren, dat weet ik uit ervaring. Ik pakte mijn sportzak die ik normaal gebruik als ik ga fitnessen en propte er alle kleren in die ik kon vinden, daarna ging ik zo stil mogelijk naar de badkamer en pakte al mijn toilet gerief die ik dacht nodig te hebben. Toen ik terug in mijn kamer was begon ik al men geld en alle kaarten bij elkaar te zoeken die ik nodig zou kunnen hebben. En stak die ik een rugzak. Ik deed mijn pyjamabroek uit en deed mijn trainingsbroek aan. Mijn topje wisselde ik om in een T-shirt. Ik deed wat make-up op, normaal is het rond mijn ogen zo zwart dat je de fel blauwe kleur van mijn ogen niet meer kon zien. Nu deed ik gewoon wat donkerblauwe oogschaduw op trok ik een lijntje onder mijn ogen en deed ik een beetje mascara op. Elke normale mens zou op zo een moment niet denken aan make-up, maar ik kan niet zonder. Mijn make-up deed ik ook in de sportzak. Ik kamde mijn lange zwarte haar en zette er een muts op. Ik pakte mijn arafat sjaal en deed die om. Mijn veel te grote zwarte pull trok ik nog over mijn hoofd. Ik keek door de deur en zag dat mijn moeder al in slaap gevallen was. Ik ging naar de kast in de woonkamer en pakte er mijn leren vest uit, mijn jeans jas en mijn dikke winterjas. Ik stopte ze nog bij in de sportzak en deed hem dicht. Ik deed mijn schoenen aan en ging naar mijn moeder haar handtas en nam er al het geld uit dat ik kon vinden. Zo te zien had ze juist geld gaan afhalen. In het totaal en ik 256,25 euro uit haar tas gestolen. En ik had zelf nog 152 euro cash en een bankkaart waar ik al 3 jaar zoveel mogelijk geld op zet. Ik ging naar het kastje naast de tv en deed het open met het sleuteltje dat ik tussen de planten op het kastje gevonden heb. Ik wist dat mijn moeder hier nog geld in bewaart hield. En ik kreeg gelijk. Hierin zat nog 436 euro. Ik lachte eens in mezelf, al haar geld, weg. Ze zal flippen. Ik deed alles in mij rugzak en ging toen naar de keuken om zoveel mogelijk voedsel te nemen en propte de rugzak vol met eten en drinken. Daarna pakte ik mijn gsm en mp3 uit de lader en stak die in mijn rugzak. De lader van mijn gsm en de lader van mijn mp3 stak ik nog bij in de sportzak. Ik stapte mijn kamer uit, liet de muziek opstaan en ging het appartement uit. Eindelijk vrij! Ik moest nu zien dat ik zo rap mogelijk weg kom van deze plaats. Ik ging richting station om de eerste willekeurige trein te nemen. Hoe verder ik van huis weg ging hoe meer ik het gevoel had dat dit ging lukken.


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 4 aug 2009 - 19:02:
snel verder,
xx


Eliros
Eliros zei op 2 aug 2009 - 11:34:
Leuk

Snel verder <33