Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Born To Be Wild » Deel 1.2

Born To Be Wild

5 aug 2009 - 10:43

1393

1

183



Deel 1.2

Kelly POV.
Ik lig met mijn rug op bed en kijk naar mijn witte Nikes. Net als ik ze uit trap word er op de deur geklopt. “De deur is open!”¯ roep ik en kijk naar de deur, afwachtend wie er binnen komt. De deur word geopend en ik kijk in de ogen van Brad. Meteen grijns ik. “Kijk eens wie we daar hebben”¯ zeg ik dan. Brad grijnst ook en komt binnen gelopen. Hij draagt een losse jeans met een donkerblauw T-shirt. Daaronder heeft hij zijn zwarte Lacoste schoenen aan. Zijn korte donkerbruine haar zit zoals gewoonlijk. “Ik heb je gemist, chickie”¯ zegt hij dan. Hij ploft naast me op bed neer en ik kijk zijn in zijn chocoladebruine ogen. “Ik jou ook”¯ zeg ik dan grijnzend en sla mijn armen om hem heen. Ik druk hem even dicht tegen me aan en ruik de heerlijke lucht van zijn Coiffeur Christian geurtje. Zodra hij me aankijkt kan ik de verleiding niet weerstaan en druk ik mijn lippen op de zijne. Mijn inzet word meteen beantwoord want ik voel zijn tong naar binnen glippen. Na een korte tongzoen duw ik hem weer van me af. “Jij bent ook echt niet verandert h蔯 zegt hij dan grijnzend. “Nee, jij ook niet”¯ zeg ik lachend. Hij lacht en dan gaat de deur opnieuw open. Isabelle komt naar binnen gelopen en als ze Brad ziet grijnst ze. “Hoi Bunny”¯ zegt ze dan. Brad grijnst en hij gaat recht op zitten. Ze loopt naar hem toe en hij drukt een kus op haar wang. “Je hebt me gemist h蔯 zegt hij dan. “Nee, hou je bek”¯ zegt Isabelle grijnzend. Tussen Isabelle en Brad loopt het altijd raar. Isabelle en Brad hebben samen iets meegemaakt en sindsdien zitten die twee elkaar op te fokken. Soms is het schelden van hier tot Tokio. En soms kunnen ze ook wel met elkaar lachen. Ze lacht en dan gaat ze naast mij op bed liggen. “Waar is je vrijer?”¯ vraagt Brad dan. “Jason komt vanavond pas”¯ ik hoor een kleine teleurstelling in haar stem. “Nog steeds samen, dus”¯ lacht Brad. “Uhu”¯ zegt Isabelle dan. Nu glimlacht ze. “Kom, dan gaan we naar buiten”¯ zegt Brad dan. “Ik kom net van buiten!”¯ zegt Isabelle verbaasd. “Oja! Heb je nog wat bijzonders gezien?”¯ vraag ik dan. “Nee, er zaten een paar meisjes me dom aan te kijken. Ben Daniël tegen gekomen. Maar verder zat er niks lekkers tussen”¯ zegt Isabelle dan. “Misschien is dat nu wel verandert”¯ zeg ik dan “Want ik moet nog een date vinden voor vanavond”¯. “Oh zo!”¯ zegt Brad dan. “Met wie ga jij dan?”¯ vraagt Isabelle aan hem. “Lianne Peros”¯ zegt hij trots. “Die Italiaanse?”¯ vraagt ze dan. Brad grijnst tevreden. “En je vraagt mij niet even?”¯ zeg ik dan stomverbaasd. “Ja lieverd. Ik dacht dat je allang bezet was”¯ zegt hij dan lachend. “Nou niet dus. Dus kom.. even op jacht”¯ zeg ik en stap van bed af. Ik trek mijn Nikes weer aan en Isabelle en Brad volgen. We lopen onze kamer uit en ik doe hem op slot. Als we in de lift staan gaat Isabelle’s mobiel opeens af. “Ja?”¯ neemt ze op “hey lekker ding”¯. Aan de manier waarop ze praat kan ik horen dat ze het tegen Jason heeft. “Ja ik hoorde het”¯ “ja tuurlijk”¯ “dat zie je vanavond wel”¯ “Oke, doeg schatje”¯ zegt ze langzaam achter elkaar. Ze klapt haar mobieltje dicht en steekt hem in haar zak. “Jason?”¯ vraagt Brad en meteen knikt ze. “Hij komt vanavond bij het avondeten”¯ zeg ik dan. “Oke”¯ zeg ik dan. De lift maakt een geluidje en de deuren openen zich. We lopen meteen door naar buiten. We lopen door naar het plekje waar we altijd zitten. Helemaal in het midden van het grote grasveld dus. Hier kunnen we alles zien wat iedereen doet en natuurlijk wat er allemaal gebeurt. Isabelle strijkt met haar hand over het gras en dan gaat ze zitten. Brad en ik volgen en al snel voel ik de ogen in onze ruggen prikken. Isabelle pakt haar zonnebril en zet die op. “Hey! Is die nieuw?”¯ vraag ik dan. Ze knikt en geeft hem aan mij. Ik doe hem op en kijk naar Brad. “ZEKSIE”¯ zegt hij. Ik lach en geef hem weer aan Isabelle. “Ik moet nog steeds een nieuwe halen”¯ zeg ik dan zuchtend.

Bill POV.
Ik zit op mijn nieuwe bed en kijk onze kamer rond. Het is kleiner dan onze kamer op Het Constantijn maar we hebben er wel een balkon bij, dat maakt het toch verdraaglijk. Steef heeft onze koffers op de grond gezet en is toen vertrokken. Nu zijn Tom en ik even onze kamer aan het ordenen. Ik heb alles al in mijn inloopkast gedaan en Tom is daar nu mee bezig. Ik ga van het bed af en loop even naar mijn bureau en pak de stapel papieren op, die Tom en ik ieders kregen van mevrouw Paskaar. Ik blader wat door de papieren heen en mijn oog valt op een opvallend kaartje. Ik pak het ertussen uit en bekijk het kaartje even. Het is klein wit van een stevig soort papier. In gouden sierlijke letters staat er op de voorkant; Openingsfeest Het Sint Hubertus College. Nieuwsgierig als ik ben open ik het kaartje. Weer staat er wat in kleinere sierlijke letters. Ik ga met mijn ogen langs de regels tekst en een glimlach verschijnt op mijn mond. “Hey Tom, we zijn uitgenodigd voor het openingsfeest”¯zeg ik tegen hem. “Oeh gezellig, kunnen we even lol trappen. Wat staat erin?”¯ Ik grijns en lees het kaartje voor;

Beste leerling van het Sint Hubertus college,
Het nieuwe schooljaar is alweer aangebroken.
Daarom volgens de rituelen van de school komt er weer een groots Openingsfeest.
Hier is kort het programma;
17.30 uur : Openingsspeech -verwelkoming leerlingen.
18.00 uur : Avondmaaltijd.
19.30 uur : Het feest.
Het is verplicht om hier als leerling aanwezig te zijn. Zonder uitnodiging kom je er niet in.
Het is de bedoeling dat je tijdens de openingsspeech en de avondmaaltijd netjes gekleed bent.
Tijdens het feest mag je dus zelf een outfit kiezen.
We hopen allemaal dat het weer een geweldig jaar gaat worden!
Met hartelijke groeten,
Directeur Humphrey


“Ok het is dus een gala party?”¯vraagt Tom. Ik knik. “Het staat in de uitnodiging dus dat lijkt me wel”¯ Ik grijns. “Gelukkig heb ik wel mijn smoking in gepakt”¯zegt Tom terwijl hij opstaat en zijn pak uit zijn kast haalt. Ik werp een blik op de klok. “Jezus, het is al vier uur. Ik ga onder de douche en dan ga ik me klaar maken”¯ zeg ik tegen Tom. Hij knikt. Ik leg het kaartje neer en loop weer naar mijn kleding kast. Ik pak een boxer en een handdoek. Daarna loop ik naar de badkamer en daar kleed ik me uit. De douche doe ik aan en als hij op temperatuur is, spring ik eronder. Het warme water stroomt over mijn lichaam en ik was mezelf. Als ik klaar ben doe ik de douche uit en stap ik eronder uit. Snel droog ik me af en doe de schone boxer aan. De handdoek knoop ik om mijn middel en loop daarna de slaapkamer in. Ik wenk Tom dat hij naar binnen kan. Tom staat op en glipt de badkamer in. Ik loop weer naar mijn inloopkast en haal mijn witte overhemd eruit. Daarna pak ik mijn zwarte Dolce&Gabana pak met bijpassende donkergrijze stropdas eruit. Ik buk even en pak dan mijn zwarte Armani schoenen. Ik leg mijn kleren op bed en mijn schoenen op de grond. Ik ga ervoor staan en bekijk mijn kleren. Dan pak ik mijn overhemd en trek ik die voorzichtig aan. Ik knoop hem dicht en pak dan mijn broek. Die trek ik ook aan en dan pak ik een paar zwarte sokken. Daarover trek ik mijn schoenen aan. Yes, ze passen precies. Tom komt de badkamer uitgelopen en ik zie dan hij zijn haar in een staart heeft zitten. “Wat trek jij vanavond aan? Bij dat feest?”¯ vraag ik aan Tom terwijl hij zijn kast inloopt. “Gewoon een overhemd maar met jeans eronder. En makkelijkere schoenen natuurlijk”¯ zegt hij dan. “Oke”¯ zeg ik terug. Ik trek het zwarte jasje aan en loop dan naar de badkamer. Ik doe mijn make-up op en stijl mijn haren dan. Ik bekijk mezelf in de spiegel en zucht dan. Wat is het toch heerlijk om mij te zijn.


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 3 aug 2009 - 11:15:
'Wat is het toch heerlijk om mij te zijn.'
Leuke afsluiting van het stukje ^^

Snel verder <33