Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » ~A Cinderella Storie~ (gestopt) » Hoofdstuk 2. My Dream

~A Cinderella Storie~ (gestopt)

2 aug 2009 - 20:20

495

2

293



Hoofdstuk 2. My Dream

Oke, ik en Kanon waren dus het huis uitgesgopt en nu verblijven (tijdelijk) bij Miku. Ik en Miku zijn in slaap gevallen. Opeens schrik ik wakker.

Ik loop door een gang, de gang van mijn huis. Maar dit keer is hij anders. Hij is donker, en er zitten bloef spetters op de muur. De spiegels zijn gebroken en het behang is gescheurd. Opeens kom ik langs de eetkamer. Ik zie mijn ouders zitten. En.. MEZELF. WTF hij kan dat? Ik zie mijn vader op staan en MIJ een klap geven. Ik word boos boos en geef mijn vader een klap. Ik kijk in zijn ogen. Hij ziet er anders uit. Zijn ogen lijken wel.. rood en zijn gezicht is spier wit. Hij lijkt wel een zombie. Terwijl hij gewoon nog zijn normale kleding aan heeft. Ookal zitten daar bloedspetters op net als op de muur. "NAAR JE KAMER" hoor ik hem schreeuwen. Opeens word het zwart voor mijn ogen. "Ik heb liever dat je nu vertrekt" hoor ik een stem zeggen. Het echoot door het huis. Ik open mijn ogen en zie mijn vader staan. "Vaarwel en tot nooit meer" hoor ik hem zeggen. Opeens word het wazig voor mijn ogen en val ik mijn vader aan. "Kanon" hoor ik mezelf(me andere zelf dus) schreeuwen. "WTF" denkik. Ik kijk naar mijn lichaam en zie dat ik Kanon ben. Opeens staat Rebekka met een mes voor haar vaders keel. Ze snijd zijn keel door en laat het mes op de grond vallen. Ik schrik mezelf dood en val bijna agterover. Ik kan me nog net vast houden aan de deur opening(Ja, de deur stond open) Als ik naar buiten kijk zie ik dat de weg is verdwenen. En i.p.v. de weg is er nu een zwart gat. Geen bodem. Opeens hoor ik een gil. Ik verlies mijn evinwicht en val in het bodemloze gat wat om het huis heen ligt. Dan schrik ik wakker. Gelukkig ben ik weer terug mezelf en lig nog naast Miku die wakker is geworden. Ik begin te gillen. "Wow, wat is met jou aan de hand?" vraagt Miku. Kanon is ook wakker geworden en komt pissig naar mij toelopen. "Ik had een enge droom" zeg ik en begin te huilen. "Stil maar" zecht Miku en slaat lief een arm om me heen. "Ik ga weer slapen ik ben moe" zegt Kanon en loopt naar de bank toe. "btw, hoe komt dat dekentje op me?" vraagt hij. "Dat heeft Rebekka gedaan zodat je het niet koud kreeg" zegt Miku. "ow, thanks" zegt hij en glimlacht naar mij. "Asjeblieft" zeg ik. "Zullen we ook weer gaan slapen?" vraagt Miku. Ik knik maar weet zeker dat ik toch niet meer kan slapen na deze droom. Ik ga rustig terug in bed liggen. "Denk je dat je kunt slapen?" vraagt Miku bezorgd. Ik schud 'nee' met mij hoofd. "Kom maar" zegt Miku en trekt mij een stukje naar zich toe. Ik voel me al wat veiliger en probeer te gaan slapen. Na een tijdje val ik ook in slaap en Miku ook.



























Ja, deze is wat korter^^ En wat vonden jullie ervan???


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 2 aug 2009 - 20:25:
Super geweldig uber mega gaaf!
dus super mega knal snel verder^^
xK.K.^^


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 2 aug 2009 - 20:24:
oewhlala miku is lief voor je zo lief van hem

njaa je moet snel snel snel snel snel verdre gaan want ik vind je verhaal nog altijd super echt kmeen het xxxxxxxxxxxxxxxxxx linsooooo