Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WORDKILLER » Hoofdstuk 1

WORDKILLER

3 aug 2009 - 11:52

228

3

355



Hoofdstuk 1

even een kleine kennismaking

[Romy pov]

Van een irritant getril word ik wakker. Ik open mijn ogen en zie het licht van mijn gsm branden. Ik neem mijn gsm en werp een blik op mijn wekker. KWART VOOR 3!!! Oke, degene die dat berichtje gestuurt heeft, heeft véél lef! Ik heb morgen examen! Ik klap mijn gsm open. 1 nieuw bericht van: B!ll Bill, hmm, ik weet dat jij geen examen meer hebt, maar ik wel dus laat het belangrijk zijn! Ik open het berichtje. 'Heb je boek net uit, twas echt fantastico! Heb het in 1 keer uitgeleze, kon gewoon nie stoppe! Oke, dat geldt als belangrijk. Het is fijn om te weten dat Liferevenge succes heeft. Liferevenge is de titel van het boek dat ik geschreven heb. Ja, ik ben schrijfster, halftijds, die andere helft ben ik student. Niet dat ik studeer, maar toch.
Liferevenge verteld het verhaal van Joris, een jongen van 20 die in de 5 laatste weken van zijn leven de 7 personen vermoord die zijn leven moeilijk gemaakt hebben en daarna zelfmoord pleegt. De 7 personages die vermoord worden heb ik stuk voor stuk gebaseerd op personen die ik echt ken, onder andere mijn beste vriend Bill.
Mijn boek is nu 2 maanden uit en er zijn zo'n 35 exemplaren van verkocht.
Ik typ snel een berichtje terug naar Bill om hem te bedanken en ga dan weer verder lapen.

[Reacties??]


Reacties:


Sanctuary zei op 24 sep 2009 - 18:32:
Gelukkig zijn hierna nog 10 hst, want ik wil snel weten hoe het verder gaat!


Quendoline
Quendoline zei op 3 aug 2009 - 12:00:
WAUW

binnen 2 minuten gelezen


WE WANT MORE WE WANT MORE


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 3 aug 2009 - 11:59:
dat was snel
hahaha
gaaf begin
bye bye