Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 16

Drawn <-- afgerond

3 aug 2009 - 12:13

3067

2

286



16

Gustav:
ik werd de volgende morgen wakker. Het was gister een zware dag en mijn hoofd suisde nog een beetje. Ik liep naar de badkamer en bekeek de verwondingen die ik had opgelopen. Gelukkig waren de zwellingen afgenomen en was er bijna niets meer van te zien. We konden gewoon zeggen dat ik met een van mijn drumsticks op mijn hoofd had geslagen ofzo. Ik moest een beetje in mezelf lachen. Ik kleedde me aan en waste me. Daarna liep ik naar beneden. De rest was al op en zat vrolijk te kletsen aan de eettafel. Het leek bijna of het voorval van de vorige dag niet had plaatsgevonden. We aten wat en daarna werden we opgehaald met een taxibusje. Een rit van maarliefst twee uur stond ons te wachten.
in het busje zat Debio te tekenen met haar boekje. Bill keek mee naar wat ze maakte. Die twee waren echt voor elkaar bestemd dacht ik. Toen ze klaar was liet ze ons het resultaat zien. Ik vond het een beetje een enge tekening. Ze had een vrouw getekend die achter een jongen met verwildert haar stond getekend. De vrouw hield een mes tegen de keel van de jongen die met verschrikte ogen naar het mes keek. Het deed me denken aan gister. Alleen dan andersom.
opeens klonk er gelach op de bank voor Debio en Bill en achter mij en Georg. Henna had een grote laptop op haar schoot en lag helemaal in een deuk naar het beeldscherm te kijken. Tom had een bozige uitdrukking op zijn gezicht. ‘wat is er?’ vroeg ik. ‘hahaha… ik was op youtube naar filmpjes aan het zoeken toen ik Tokio hotel intikte! Eerst kreeg ik gewoon nummers en clips maar toen ik verder ging zoeken vond ik ook funny filmpjes!!! Niet te geloven hoe erg!!!’ Henna had tranen in haar ogen. ‘sluit die laptop aan op het scherm in de auto! Dan kunnen wij ook meegenieten’ zei Georg en Henna plugde een snoer in het scherm van de auto-tv.

‘moet je kijken.’ ze startte een filmpje waarbij Tom zijn bekende dansje deed. Daarna volgde meer filmpjes en we lagen al snel helemaal vlak in de auto. Er waren filmpjes over de kookkunsten van Tokio hotel en over de blooper momenten.
‘klik die eens aan!’ zei Tom lachend. Ik was allang blij dat de andere er ook de lol van konden inzien dat deze beschamende filmpjes op internet stonden.

er kwam nu een foto in beeld. Twincest stond erboven. Tom was op het plaatje te zien terwijl hij iemand zoende. Henna had er zo te zien geen problemen mee dat hij op zo een foto zoenend te zien was. ‘wow wie is die chick waarmee ik zoen.’ Zei hij. Henna kwam nu niet meer bij van het lachen en al snel begreep ik waarom. ‘TOM!!! Dat is geen meid!!!’ riep Bill. Die nu verbijsterd naar het scherm staarde. ‘dat ben ik slim!!!’ Tom kreeg een kop als een boei. ‘wij hebben toch nooit gezoend?’ zei hij mompelend. Nu lagen we allemaal vlak. Ook Bill had een kop als een boei.
er volgde na de foto een filmpje met allerlei foto’s van Tom en Bill die wat deden alsof ze wat hadden. ‘dit word gewoon eng.’ zei ik. ‘misschien moeten we toch wat beter het nieuws in de gaten houden.’ Zei Bill. Henna had inmiddels geen slappe lach meer en veegde de tranen uit haar ooghoeken. ‘jullie hadden je koppen moeten zien toen jij zei dat jijzelf het was, Bill.’ Ze knuffelde daarna snel Tom die wat nukkig was geworden. ‘hé, ouwe brommert. Nu niet chagrijnig gaan wezen hoor! Het is maar een filmpje meer niet.’ Tom klaarde weer wat op. Henna startte weer een ander filmpje op waarbij Georg even flink te kakken werd gezet. Zijn grote fobie voor uien stond er. Georg rolde met zijn ogen en we schoten weer in de lach. De rest van de weg keken we naar filmpjes van onszelf. Nou ja, voornamelijk gingen ze over Bill en Tom. Die twee konden zich te pletter schamen maar gelukkig lachte ze hard mee. De reis ging nu sneller dan verwacht en al snel waren we bij de studio waar het interview zou plaatsvinden. Gregory was de presentator en interviewer. Henna en Debio mochten naast het podium plaatsnemen. Ze hadden nu backstage uitzicht op het podium waar wij zo plaats mochten nemen.
een zaal vol mensen stroomde binnen. De lichten gingen aan en er werd geroepen dat we het podium op konden. We rende het podium op ontvangen door luid applaus. We plofte allemaal op de grote bank die tegenover een stoel stond. We kregen allemaal een microfoon en Gregory heette ons welkom. De camera’s waren nu op ons gericht en het uitzenden was begonnen.

Bill:
na een aantal vragen stuitte Gregory op een onderwerp waar we het in de auto nog over hadden.
‘maar Bill en Tom, onze lieve kijkers en jullie fans vragen zich al een tijdje iets af. Als jullie het nieuws een beetje bij hebben gehouden zullen jullie vast wel weten dat het de ronde gaat dat jullie twee samen wat hebben?’ even wist ik niets te zeggen. Als we er in de auto niet achter waren gekomen dat deze rare roddel de ronde deed had ik nu waarschijnlijk geflipt. Tom keek naar mij. ‘eh… tja nou wij…’ Tom begon te stotteren. ‘bespeur ik daar enige bevestiging?’ vroeg Gregory. Ik moest even lachen en keek toen naar de zijkant van het podium. ‘nou als iedereen het echt zo graag wilt weten, nee, Tom en zijn niet gay en hebben alleen een broederband met elkaar meer niet.’ Er klonk applaus uit het publiek. ‘maar hebben jullie dan een verder liefdesleven?’ vroeg Gregory. *bang* een slag op de spijker. Hij was wel erg recht met zijn vragen stellen. Mijn ogen dwaalde af naar Debio. Het was donker achter het podium en ze was net aan zichtbaar. Een kleine glimlach gleed over haar gezicht en een geruststellend knikje gaf aan dat het goed was. Ik keek naar Tom die naar mij knikte. ‘heren?...’ vroeg Gregory toen we stil vielen. Ik keek weer even naar Gustav en Georg. Zij knikte ook en ik nam het woord. ‘de liefde? Daar gaat het met mij en Tom meer dan goed in.”ťvertel verder’ zei Gregory nieuwsgierig. ‘Tom en ik hebben al een hele tijd een leuke vriendin…’ even viel er een stilte. ‘kunnen jullie meer vertellen over jullie vriendinnen?’ vroeg Gregory. ‘waarom vraag je het hun niet zelf?’ zei Tom en hij wees met zijn hand naar de plaats waar Debio en Henna stonden. Gelijk verschenen er een aantal spots op hun plaats en werd er hun een microfoon in de handen gedrukt. Ze liepen een beetje verward het podium op en Tom trok Henna op schoot. Debio ging een beetje stijfjes naast mij zitten. Ze was ietwat gespannen. Ik sloeg een arm om haar heen en het publiek ging door het dolle heen. Toen het eindelijk weer wat stiller was vervolgde Gregory het interview. ‘welkom dames, dit had ik zelfs niet zien aankomen. Nou dames en heren een ding is duidelijk. De twincest roddel is officieel de wereld uit en de heren hebben zelfs al een vriendin!’ weer volgde een groot applaus. ‘kunnen jullie je even voorstellen aan de wereld dames?’ vroeg Gregory aan Henna en Debio. Henna hield de microfoon dichter bij haar mond en begon als eerste te spreken. ‘nou ik ben Henna en ik ben dus de vriendin van Tom.’ Daarna keek Debio mij even aan. Ik gaf haar een bemoedigend kneepje in haar schouder. ‘ik ben Debio en ik mag mij de vriendin van Bill noemen.’ Ze werd lichtjes rood.
‘en hoe zit het met jullie Georg en Gustav? Ook al een liefde in het leven?’ Gregory keek nieuwsgierig naar de twee. ‘de vlam in onze levens is nog niet verschenen.’ Antwoordde Gustav koel. ‘inderdaad, dat komt voor ons nog wel maar ik denk dat Gustav toch al zijn hart heeft gegeven aan twee kinderen.’ Nu keek Gregory even raar naar Georg. ‘vertel ons meer Georg, is Gustav al stiekem vader?’ nu moest Georg lachen en Gustav schonk hem ongeveer de raarste ‘ik-begrijp-het-niet’ blik. ‘nee Gustav is geen vader hoor!’ zei hij. ‘een vriend en vriendin van ons allen hebben twee kinderen waar we allemaal gek op zijn. Maar ik denk dat Gustav toch het gekst op hen is.’ Hij zei wat zachter tegen Gustav; ik heb het over Kersie en Milou hoor!’ daarna moesten we allemaal lachen. ‘ja Gustav’s hart is echt gestolen door die twee.’zei Tom.

het gesprek ging zo nog een uur door. Er kwamen veel onderwerpen langs en Henna en Debio moesten een heleboel uitleggen. Henna moest vertellen hoe ze Tom had ontmoet. Ze vertelde het heel simpel en liet details weg. Dat voorkwam geroddel.
Gregory richtte zich hierna op mij. ‘wel nu Bill, hoe heb jij Debio dan ontmoet?’ ik keek Debio aan. ‘nou dat is eigenlijk bijna vijf jaar geleden begonnen.’ Zei ik. ‘vijf jaar al?’ vroeg Gregory. ‘dit mag echt grootst worden uitgelegd. Jullie hebben al vijf jaar lang contact en pas deze paar maanden hebben jullie wat gekregen. Waarom hebben we dan in die vijf jaar niets over haar gehoord?’ nu was het weer even stil. ‘dat begon met een tekenboekje van Debio. Zo hebben we haar in haar stad leren kennen toen we daar hadden opgetreden. Dat was de eerste keer dat we haar zagen en daarna heeft ze door tekeningen overal te verstoppen contact gehouden. We leerde haar pas echt kennen een paar maanden geleden voor onze tour. En toen is het aangegaan tussen ons.’ Even dacht Gregory diep na. ‘dus jullie spraken elkaar pas weer na vijf jaar? Maar wat stond er dan op die tekeningen? En waarom ben je niet eerder naar haar toegegaan?’ de vragen werden achter elkaar op me afgevuurd. Ik wist niets uit te brengen dus nam Tom het woord over. ‘ja we spraken haar pas echt weer na vijf jaar. Op de tekeningen stonden tekeningen vanzelfsprekend en een handtekening waaruit we haar naam konden halen meer niet. En met alleen een naam kom je niet ver.’ Gregory nam genoegen met deze antwoorden. ‘zouden de kijkers misschien een van jouw kunstwerken mogen zien?’ vroeg hij aan Debio. Ze haalde haar boekje uit een van haar zakken en gaf het twijfelend aan Gregory. ‘wees er wel heel voorzichtig mee het is me heel dierbaar.’ mompelde ze.
een cameraman liep naar het boekje wat Gregory nu op de tafel had gelegd en zoomde in. Bij de pagina van de koepel met rozen hield hij stil. De cameraman zoomde weer uit en liep van het podium af. ‘je bent een echte kunstenaresse in hart en nieren.’ zei Gregory. ‘dus lieve dames en heren, vergeet niet dat er dus een aanstormend kunsttalent aankomt met de naam Debio ook wel vanaf vandaag bekend als de vriendin van Bill!’ een luid applaus steeg op en Gregory sloot het interview af.
we verlieten zwaaiend het podium met zijn allen en we liepen naar de kleedkamer. Daar omhelsde ik Debio hevig. ‘o wat ben ik blij dat je het podium op durfde!’ ze lachte en knuffelde terug. ‘het was dat Henna het podium opstapte en met jou in de buurt kan ik alles.’ We glimlachte en ze kuste me. ‘kan dat kleffe gedoe ergens anders?’ hoorde ik Georg roepen.

Tom:
ik was blij dat dit interview was afgelopen. Niet dat het niet gezellig was maar ik had gewoon altijd en hekel aan interviews. Ik was al wat blij dat Gregory niets had gevraagd over onze verblijfplaats. Anders zou ons weekje rust snel afgebroken zijn.
we zaten weer in de auto en Henna was weer filmpjes aan het showen. Eigenlijk best vernederend dat er zulke beelden van jezelf op het internet stonden. En we werden wel echt typisch uitgebeeld. Bill als watje, Gustav als stil en raar, Georg als sterk en groot en ik als player. Toch lachte ik mee met de anderen al vond ik het eigenlijk lang niet allemaal leuk. We keken ook filmpjes van ons toen we nog jonger waren. Nummers die we speelde toen we nog devilish heette. ‘waren jullie dat?’ vroeg Henna ongelovig na een aantal filmpjes. ‘ja dat waren ze echt en ik kan het weten.‘ zei Debio. ‘dan zijn jullie erg verandert hoor!’ riep Henna. ‘maar Bill wint het met zijn look groei.’ Dat klopte wel vond ik. Bill had echt een eigen look gecreëerd.
de auto stopte bij het huis van Debio. We stapte uit en de auto reed weer weg. We liepen naar binnen en gingen met een drankje op de bank zitten. Bill zette uit verveling de tv aan en zapte naar het nieuws. Dat al een tijdje aan de gang was zo te zien.
- en dan nu het Tokio hotel interview wat vanmiddag live te zien was bij ons.- zei de nieuwslezer. ‘wat zeggen ze?’ vroeg ik maar Henna en Debio riepen allebei ;ssssttt!!’ en keken naar de tv.
wij, de jongens, haalde onze schouders maar op en probeerde alles maar te volgen. De helft zouden we niet snappen en dus zouden de meiden straks alles uit moeten leggen.
- de roddel dat de twee broers, Bill kaulitz en Tom kaulitz, met elkaar zouden hebben is vanmiddag officieel de wereld uit geholpen. De twee heren bleken namelijk beide al een geruime tijd de liefde te hebben gevonden. Kijkt u mee.- het stuk werd uitgezonden dat Tom de meiden het podium opriep en de meiden zich voorstelde. - er gaan nu inmiddels al vele geruchten de ronde. Ik noem enkele.- ik snapte echt niet wat die nieuwslezer zei. - 1. Henna zou een topmodel uit Tokio zijn en daardoor is Tom voor haar gevallen. 2. Henna zou pas zestien zijn. 3. Henna en Tom zouden misschien snel ouders worden.
4. Debio zou familie zijn van Georg. 5. Debio zou anorexia hebben. 6. Debio zou de nieuwste ster in Europa kunnen zijn.-
deze feitjes klopte van geen kant. ‘wat een onzin!’ riep Henna. Ik had er echt niets van begrepen maar voor ik kon vragen wat er was keken de meiden alweer naar het scherm. - het gehele interview is een echt hoogtepunt in ons nieuwsjaaroverzicht. - de nieuwslezer ging verder met een saai stuk wat over honden ging of zoiets en dus zette ik de tv uit. ‘wat zei die nieuwslezer nu allemaal want ik kon het niet volgen.’ Zei Georg. Henna vertelde de drie feiten die over haar werden beweert. ‘maar ik ben geen model, ik ben ook niet zestien meer en ik ben NIET ZWANGER!’ ik moest lachen en trok haar op mijn schoot. ‘je bent anders wel mijn modelletje hoor! En ook al ben je niet zestien het is alleen maar goed dat ze je jonger schatten. Dat betekend dat je later alleen maar jonger word geschat en dat willen vrouwen toch? En wat betreft dat zwanger zijn gedoe dat moet je links laten liggen. met roddels zul je nu veel te maken krijgen.’ Henna leek er vrede mee te hebben en gaf me een zoen.

Bill:
nu vroeg ik aan Debio wat ze over haar hadden gezegd. ‘dat ik familie zou zijn van Georg…’ zei ze als eerst. ‘dat ben je toch ook?!’ zei Georg. ‘je bent familie van ons allemaal!’ ze glimlachte dankbaar naar hem. ‘wat zei hij nog meer?’ vroeg ik. ‘ik zou anorexia hebben.’ Nu versomberde haar gezicht. ‘tja iedereen wilt wel zo een strak figuurtje als jij en anorexia is wel erg sterk uitgedrukt. Eerder tenger en we zien je elke dag gezond eten dus die feit is zeker verzonnen!’ Tom had zijn zoen met Henna onderbroken om dit te zeggen. Daarna ging hij weer verder met zoenen. ‘en wat was dan die andere feit?”ť dat ik waarschijnlijk de nieuwste ster van Europa zou worden.’ Nu werd ze rood. ‘goh, mijn meisje een ster in Europa. ‘Als we niet uitkijken word ze beroemder dan ons!’ zei Gustav plagend. ‘waarmee zou ik beroemder kunnen zijn dan jullie?’ vroeg ze. ‘jij bent een wondertje en het vriendinnetje van Bill! Dan heb je al bijna toppunt van beroemdheid bereikt!’ riep Georg. Ze lachte.
‘morgen en overmorgen hebben jullie nog vrij hé?’ wisselde ze snel van onderwerp. Ik knikte. ‘al plannen voor dan?’vroeg ze. Ik had niet echt een idee. ‘ik denk dat we gewoon lekker die twee daagjes gaan luieren. Zondag moeten we weer op tour en dan wil ik goed uitgerust zijn.’ Zei Gustav. Ik kon hem wel slaan. Ik wilde nog niet denken aan het eind van deze week. Dan moesten we weer weg.

‘goed idee.’zei Tom die nu zat te knuffelen met Henna in plaats van zoenen. ‘we kunnen dan lekker wat uitslapen tenminste!’ nu moesten we hard lachen. ‘wat?!’ vroeg Tom geërgerd. ‘jij slaapt altijd uit! Als we je zouden laten liggen sliep je makkelijk zes dagen achter elkaar!’ ik begon te lachen en Tom legde nukkig zijn armen over elkaar. ‘och, kan ons manneke niet tegen een feitje?’ plaagde Henna hem en vervolgens kreeg ze een kieteldood van Tom. Henna kietelde terug en Tom stootte in een reflex tegen Georg aan. Die begon Tom ook te kietelen en al snel lagen we met zijn allen een kietelgevecht te houden. Tom en ik waren de hoofdslachtoffers geworden aangezien wij absoluut niet tegen kietelen kunnen.


opeens waren Debio en Henna de woonkamer uit. Even later kwamen ze terug in hun pyjama met een stapel dekens bij zich. Ze giechelde als een stel jonge schoolmeisjes. ‘wat gaan jullie doen?’ vroeg ik nieuwsgierig. ‘wij gaan met zijn allen beneden slapen.’giechelde Debio. Ik kreeg een deken over me heen gegooid. ‘das leuk!’ zei Georg. ‘net een slaapfeestje!’ riep Gustav. We liepen naar boven waar de jongens zich gingen omkleden. Daarna zeulde we matrassen, dekens en kussens naar beneden. De salontafel ging aan de kant en de bank werd naar achter geschoven. Nu lagen we met zijn allen in het midden van de kamer. De matrassen lagen in een kring en onze hoofden wezen zo naar het midden. We hadden een grote bak popcorn in het midden neergezet met glazen en prik. We waren wat aan het dollen en elkaar aan het bekogelen met popcorn. Het leek net een partijtje zoals je die had in groep acht.
het werd uiteindelijk flink laat en we sukkelde dan pas rond een uur of drie in. Ik was als een van de laatste nog wakker en ik hoorde Debio en Henna nog smoezen. Ik was te moe en verstond het dus niet. Mijn lichtje ging uit.


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 26 sep 2009 - 17:17:
Super (L)


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 3 aug 2009 - 20:07:
ooew leuk stukx'D