Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WORDKILLER » Hoofdstuk 2

WORDKILLER

1 april 2010 - 10:15

293

6

392



Hoofdstuk 2

Ik tik enkele keren met mijn pen op mijn cursusblok. Verdorie, ik kan maar niet op de juiste inspiratie komen. Mijn boek heeft ineens véél succes, er zijn in de afgelopen maand maar lieft 73 examplaren verkocht. Dat is meer dan 2 keer zoveel als in de eerste 2 maanden samen, en nu wil de uitgeverij dus ook een vervolg. Ik zucht en kijk naar buiten. Ik zie dat Peter, mijn buurjongen, net thuiskomt van het bureau. Dat is het, ik heb gewoon wat afleiding nodig! Ik knip het licht boven mijn bed uit en huppel naar de buren. In de tuin zie ik Peter met zijn voeten in de vijver zittn. Ik open het poorttje en ga naast hem zitten. "Hey!" zeg ik vrolijk. Hij kijkt op en mompelt een 'Hey' terug. "Wat is er? Problemen op het werk?"
"Ja, een lastige zaak."
"Dat hoort er nu eenmaal bij als je agent bent he." Hij zucht. "Komaan, vertel eens, waar gaat het over?"
"Ik mag er niets over zeggen, Romy, dat weet je."
"Alley, vertel, je weet dat je me kan vertrouwen. Please Peter." Ik kijk hem aan met puppyoogjes en hij lacht.
"Oke, oke. Je weet dat ik daar niet tegen kan!" Ik grijns. "Er is een jongen vermoordt in de toiletten van de cinema."
"Gezellig."
"Hij was nog maar 19. Hij werd gewurgt met de kabel van een computermuis. De dader droeg handschoenen ofzo want er zijn geen sporen te vinden. Er zijn ook geen getuigen, het is echt een lastige zaak."
"Haha, een computermuis! Orgin..."
"Wat is er?"
"Ik denk net aan iets. Ik zie je later wel weer en veel succes met de zaak, Peter!" zeg ik terwijl ik rechtsta en door het poortje weer naar huis loop.

[Reacties??]


Reacties:

1 2

Sanctuary zei op 24 sep 2009 - 19:32:
Dat riekt naar Spanning! (a)


Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 4 aug 2009 - 22:46:
Best wel eng ^^ Ik lees snel verder


snoezepoez
snoezepoez zei op 3 aug 2009 - 15:02:
Verder!
laat me weten als je verder bent


cocoloco
cocoloco zei op 3 aug 2009 - 14:52:
verder ik wil weten wat er gaat gebeuren!!! stuur ff een berichtje als je verder geaan bent!!


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 3 aug 2009 - 12:23:
coooool ^^
niiice :p
ben beniewd naar de rest ^^