Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Hermelien voordat ze naar zweinstein gaat. » (no subject)

Hermelien voordat ze naar zweinstein gaat.

3 aug 2009 - 17:09

198

2

258



(no subject)

gen -

Hermelien is op perron negen en perron 10,ze staat in het midden,ze had gelezen dat ze door de muur moet lopen om bij de trein te komen,het was 10 uur,ze wou lekker optijd zijn.
'oke,gewoon door de muur lopen en niks laten merken.'zei Hermelien inhaarzelf.
Haar ouders waren al weer weg,dat vond ze heel erg vervelen.
Ze deed net of ze iets in haar jas zocht en teglijkertijd gewoon doorliep.
dat lukte want ineens stond ze op perron 9 3/4. /het goede perron,de zeinstein express stond er al en er was bijna niemand,behalve een meisje die zenuwachtig voor de trein stond.
Hermelien liep naar het meisje toe,niet om tegen haar te praten maar omdat ze naar binnen moest.
Hermelien gaf haar een beleefd knikje en ging naar binnen, ze had geen zin om met iemand te praten, dat had ze nooit trouwens.
Ze kon overal zitten,ze kwamm langs een coupé waarop stond :Klasseoudste.
ík denk niet dat ik daar moet gaan zitten'.Dacht ze
Ze liep nog een tijdje door tot ze geen zin meer had en ging zitten.
Het was 10 voor elf en het werd drukker en drukker,uitendelijk kwam er een jongen binnen en vroeg of hij mocht komen zitten.
ík ben Marcel,Marcel Lubbermans.


(volgende keer word het leuker(


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 25 aug 2013 - 10:20:
leuk!


MissCullen
MissCullen zei op 3 aug 2009 - 17:28:
ga dan snel verder hihi