Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » ~A Cinderella Storie~ (gestopt) » Hoofdstuk 4. Boring

~A Cinderella Storie~ (gestopt)

5 april 2010 - 23:29

973

4

336



Hoofdstuk 4. Boring

Ik en Miku en Kanon gingen dus naar huis toe. Linsey ging ook naar huis toe. Ik en Kanon en Miku zijn nu terug in Miku's huis en vervelen ons dood.

"Heey, zal ik Linsey bellen en vragen of ze wil komen?" vraag ik opeens. Miku -die bijna in slaap was gevallen- "Okeej". Ik Pak mijn mobieltje en bel Linsey. "Hooi met Linsey" hoor ik een slaperige stem zeggen. "HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY" sgreeuw ik. "rustig joh, ik sliep net" zeg ze moe. "O sorry, ik wou vragen of je naar mij en Miku en Kanon wil komen" vraag ik. "Mag toch ni van me moeder" zegt Linsey bedroeft. "Jammer" zeg ik. "LINSEY MET WIE PRAAT JE?" hoor ik een vrouwen stem roepen. "Iemand belde me" antwoord Linsey. "O oke, wel zo slapen he" hoor ik dezelfde vrouwen stem. "Is goed mam" zegt Linsey. "Srry, dat was me moeder" zegt ze een beetje zacht. "Okey" zeg ik. "Uhm weltrusten ik moet slapen van d'r" zegt Linsey. "ok, slaap wel" zeg ik en hang de telefoon op. "Ze mag ni van d'r moeder" zeg ik. "Uhm zal ik Takuya bellen?" vraagt Kanon. "Ja leuk, zit ik hier straks met drié jongens, Als dat maar goed gaat" zeg ik sarcastisch, Miku schiet in de lach. "Mwuhaa, we doen niks hoor" zegt hij. "Okeej" zeg ik. Kanon pakt zijn mobiel en belt Takuya op. "Hay" zegt Takuya. "Hooi XD" zegt Kanon. "Wat is er??" vraagt Takuya. "Uhm, wil je naar Miku's huis komen?" vraagt Kanon. "Waarom dat?" vraagt Takuya. "Omdat ik daar zit en we vervelen ons" antwoord Kanon. "Dus, nu moet ik jullie gaan vermaken? XD" vraagt Takuya. "Jah" zegt Kanon. "Okeej dan, ik kom er zo aan XD" zegt Takuya en hangt op. "Hij komt zo" zegt Kanon. "Joepie" zegt Miku. Even later horen we de deurbel. Miku staat op en opent de deur. "Heey" zegt Miku. "Hoi, ik heb iemand meegenome" zegt Takuya. "Wie dan?" vraagt Miku. "MIJJJJJJJ" zegt Linsey en komt hyper aangelopen en stuitert naar binnen. "Ik d8 dat jij niet kon??" vraag ik. "Takuya heeft me opgehaalt en tegen mijn moeder vertelt dat hij mijn wiskunde leraar is en dat ik naar bijles moest XD" zegt Linsey. "WTF XD" zeg ik. "En dat Geloofde zei?" vraag ik. "Ja, die gelooft alles" zegt Linsey. "Mwuhaí¡haha " zeg ik. "Nou wat gaan we doen?" vraagt Kanon als iedereen in de kamer zit. "Uhm, de voor deur dicht doen" zegt Miku en staat op. Even later komt hij terug. "Was je de deur vergeten dicht te doen? slim XD" zeg ik. "Ehh ja xd" zegt Miku. "Nou, DUZZ wat gaan we doen?" vraagt Kanon weer. "Een vriendinnetje voor Kanon zoeken" flapt Linsey eruit. Kanon kijkt Linsey raar aan. "Uhm niks hoor" zegt ze. "Takuya, jij zou ons toch vermaken?" vraagt Kanon. "Tsjahh, euhm mag ik vragen waarom Rebekka Miku's kleren aan heeft?" zegt Takuya. "Ja dat mag je, maar of je antwoord krijgt is de vraag " zeg ik droog. Ik begin te vertellen wat er is gebeurt. "WTFFF??????" schreeuwt Takuya als ik klaar ben met vertellen. "Tsjahh, het is gebeurd." zeg ik. Na een lange stilte, "Zullen we een film opzetten?" vraagt Kanon. "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Popcorn gevecht" gilt Linsey. "pop-corn-ge-vecht???" herhaal ik. "Ja, met popcorn naar elkaar toe gooien" legt Linsey uit. "Kun je het niet beter opeten? Ik heb honger XD" antwoord ik. "Is ook goe, dan gooi ik wel naar jou" zegt Linsey. "Uh, okeej, welke film?" vraag ik. "Uhm, van wat voor soort film houden we? XD" vraagt Kanon. "Uhm, als het maar geen horror is" zegt Linsey een beetje bang. "Nee idd dat vind ik ook neit zo leuk" zegt Takuya. "Hoezo niet? Ik houd van horror!!" Sgreeuw ik. "Ik ook" zegt Kanon. (Tsjah ik verzin ook maar wat hoor). "Zullen we een romantische film gaan kijken?" vraagt Miku. "Wtf neej " zeg ik. "Wrm niet?" vraagt Miku. "Uh daar houd ik niet van" zeg ik. "Nou, ik wil geen horror" zegt Miku en steekt zijn tong uit. "Nou-hou" zeg ik. Okeej, na een tijdje zitten te discureren komen we dus uit op een romantische film. *zucht* Het is echt zo'n kleffe film waar ze de hele zoenen en romantisch zitten te doen. bleh. Ik kijk naar buiten en zit zwijgend op een stukje popcorn te kauwen. opeens krijg ik een stukje popcorn tegen mijn hoofd. Ik zie dat Linsey het gooide dus gooi een stukje terug. Zo ontstaat er een popcorn gevecht tussen mij en Linsey totdat er geen popcorn meer in onze bakjes zit. Dus ik pak een handje uit Miku's bakje en begin weer naar Linsey te gooien. "HuH, je popcorn was toch op?" vraagt Linsey verbaasd. "Ja, maar dat van Miku niet" zeg ik. Linsey schiet in de lach en pakt een handje uit Takuya's popcorn. Ze begint ook weer naar mij te gooien. Opeens gaat Linsey haar mobiel af dus ze neemt op. "Uhm, Hoi? XD" zegt ze lachend. "Dag schat" zegt de mevrouw aan de andere kant. "O, hoi mams" zegt Linsey. "Gaat alles goed met je wiskunde?" vraagt haar ma. "Uh wattes? Oja, JA HET GAAT HEEL GOED" zegt ze overdreven. "Mooizo, Kom je nog thuis of blijf je daar slapen?" vraagt haar moeder. 'wtf' denk Linsey. "Uhm...KWEENI? XD" zegt ze. "Moet ik je komen ophalen?" vraagt haar moeder. "Uhm nee hoor is blijf hier wel.." zegt Linsey. "Oke, doeg lieverd" zegt haar moeder. "Doei? XD" zegt Linsey en hangt op. "Uhm, zullen we de film maar uitzetten er is toch niemand die kijkt" vraagt Kanon. ik, Linsey en Takuya knikken en Kanon zet de t.v. uit. "NOU IS ZAT TE KIJKEN!" zegt Miku. "Oeps, sorry " zegt Kanon en zet de t.v. weer aan maar nu is die film weg dus moetie weer opnieuw . "Aah slim" zeg ik. "Ach laat ook maar.. Wat zullen we nu gaan doen?" vraagt Miku. "Euhm.. slapen? Ik ben moe" zeg ik. "Nou daar staat een bed, weltrusten" zegt Miku en wijst naar zijn bed. "haha" zeg ik sarcastisch.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 april 2010 - 0:06:
mwuahahah DROOG JOH ik lig echt vet dubbel XDXDXD
xoxo lisnoo XDXDXDXDXD


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 5 aug 2009 - 20:11:
oewh ik weet misschien nog iets :d:d we kunnen elkaar pesten: dood kietelen of weet ik veel wat

muahahahah


Kyoru
Kyoru zei op 4 aug 2009 - 18:38:
Omg whaha
Takuya een wiskunde leraar.. Laat me niet lache
whooooooooooooooeeeeeeei
please verder!

I love it^^
xK.K.^^


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 4 aug 2009 - 1:54:
muahahahhahahha naja snel afmaken eh want ik lig dubbel XD muahahhahahahah takuya MIJN wiskunde leraar XD

nu lig i kech tdubbel XD

xx linsoo naja snel verder