Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 3

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:24

296

0

235



3

...

Who are thos creepy guys?

Ik loop met knikkende knieën naar beneden en weet echt niet wat me te wachten staat, ik voel dat er wat gaat gebeuren, maar wat?
De tranen staan me nader dan de minst kleine glimlach die je maar op je face kunt drukken.
Ik leg mijn hand op de deurklink en hoor dat ze stil zijn, ik doe de deur open en zie daar 4vreemde en een helaas bekende zitten.

Rom3o: Dis mijn overgewelige Schwester 'Maaike Nightingale!’
En Maaike dit zijn, van li…

Yu, die ik dus wel had herkent praat erdoorheen.

Yu: Hay Maaike

En hij wil mij een hand geven…
Ik geef hem een bitchslap en ren naar boven, Rom3o haalt me in en drukt me op de grond en ik begin te spartelen…
Romeo gaat op mijn benen zitten en pakt mijn armen vast…
Ik laat me zwak en huilend tegen mijn broer aan zakken.

Rom3o: Was dat nou nodig?
“Jha…”¯
Rom3o: Oke…
‘ZE SLAAT ME EN JIJ VINDT DAT OKE?’
Rom3o: Ze heeft het moeilijk omdat ik de enigste ben die haar begrijpt en…
Yu: Heeft ze daar geen vrienden voor?!
De jongen met de staf: YU! Houdt er eens mee op, lekker zeg als jij ook zo doet op tour! We moeten dit oplossen, eerder ga ik niejh weg!
“Jawel, want het is niejh jou huis!”¯
‘Dankje, je kan gewoon Strify zegguh hoor!’ XD
“Je blijft hier toch niejh lang, jij MOET op tour, en ik niet, dus doeidoei!”¯
Rom3o: Maar je gaat wel mee!

Rom3o pakt mij vast over zijn schouder en draagt me naar de tourbus.
Shin en Kiro, die zich in het voorbijgaan voorstelden nemen onze koffers mee naar binnen terwijl Yu onze kamers wijst.
Eenmaal in onze kamer sluit Rom3o de deur en doet hem op slot en schuift de sleutel eronder door!

“GEK!”¯
Yu: WRM DOE JE DAT?!
Rom3o: OMDAT JULLIE HET EERST UIT GAAN PRATEN… DRM!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.