Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 5

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:24

329

0

212



5

...

Caught On Camera

Ik zie de jongens heen en weer rennen en hun manager zakt langs ons op de bank.
We zitten geamuseerd rond te kijken hoe CB opruimt…
Ik begin te lachen als Yu met de dekbedden naar beneden komt.

Yu: Waar is de wasmachine?
“Hebben jullie die dan op de tourbus, das dan wel de eerste tourbus met een wasmachine!”¯ XD
Yu: STRIFY!

En een paar seconden later komt Strify van de trap gestrompeld…
Strify kijkt Yu verbaasd aan.

Strify:; Die dekbedden moeten in de wasmachine! Waar wacht je op?
Yu: Tot die wasmachine die jij bedoelt in de tourbus springt en naar ons toe komt gewandeld!

Ik en Rom3o houden het niet meer van het lachen… De manager van CB schiet ook in de lach, en dan kijken de jongens ons verbaasd aan.

“Wat?”¯
Yu: Nou…
Strify: Wat moeten we hier nou mee doen?
“In de badkamer leggen en nieuwe bedspullen pakken?”¯

Ik zie de jongens gelijk weer weg racen. Ik kijk de andere lachend aan…

Kiro: Wat zit je daar te smilen?
“Omdat ik jullie allemaal heb gefilmd met mijn mobiel en nu Strify & Yu ga filmen!”¯

Ik sta lachend op en loop naar boven…
Ik verstop me achter de deur, en wacht gespannen af.
Ik hoor ze al komen en zet mijn mobiel op opnemen! XD
Dan komen ze binnen en beginnen te bekvechten over hoe ze de bedden op moeten maken.
Ik moet mijn lachen heel hard inhouden om niet opgemerkt te worden.
Ik zie hoe ze moeite doen met het eerste bed, en dan valt Yu om, en trekt het dekbed mee en kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Maar Strify wordt pissig.
Strify: Ieder apart aan het werk, samen lukt niejh!
Ik film Yu waarbij heel wat mist gaat tijdens het bed opmaken.
Bij Strify gebeurt niejh veel, ik volg en film ze tot ze klaar zijn met bekvechten en de bedden opmaken, en kom te voorschijn…

Ze kijken om, en schrikken omdat ik achter de deur vandaan kom, ik ren naar benden en spring bij Kiro op schoot die achter de laptop zit, om zogenaamd muziek te downloaden…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.