Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 7

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:25

442

0

198



7

...

Strify is shopping with Rom3o's sista!

[ Strify POV ]

Ik wordt wakker en rek me eens lekker lang uit en laat een luidruchtige geeuw.
Gelijk heb ik een kussen te pakken, m=niet van Kiro of Shin…
Maar van Maaike…

“Mmhpppppfff, wrm deed je dat?”¯
Maaike: Ik werd er wakker van!
“Dan nog, ik moest toch wel wakker worden want ik moet naar de stad…”¯
Maaike: Waarvoor? Mag ik mee?
“Gewoon shoppen, is goed maar dan moet je je nu klaar gaan maken!”¯
Maaike: En de rest gaat ook mee?
“Neeyjh, maar we kunnen beter weg zijn voor hun wakker worden anders moeten we uren wachten voor we in de badkamer kunnen. Ik ga onbijt maken, maak jij je eigen alvast klaar?”¯
Maaike: Owkeeyjh, Andreas Hudec!
“Ik wil niet dat je me zo noemt!”¯
Maaike: Yeah right, ging je nog ontbijt maken of hoe zit dat?

Ik duw Maaike naar haar koffer onder het mom van ‘kleding zoeken en jezelf klaarmaken, anders ga je niet mee!’ en het werkt!
Ik loop naar beneden en hoor het douchewater stromen en ik begin aan een ontbijt.
Nadat ik mijn brood op heb en Maaike klaar is met douchen, ga ik me voor de rest klaarmaken…

Even later zitten we in de bus naar Oberhausen, waar we vanavond ook optreden, maar we zijn al eerder gegaan dan de tourbus weer gaat rijden, dus we zullen de rest vanavond pas weer zien.

Maaike kijkt naar het voor bij razende landschap en ik kijk naar haar.
Ik denk dat ze echt eenzaam is, en nu ze met ons op tour moet al helemaal, straks zit ze dagen alleen in de bus of het hotel, zonder gezellige vriendinnen.
Er biggelt een traan over haar wang, ik veeg hem liefdevol en met een glimlach weg waardoor ze opschrikt en mij aankijkt…

“We zullen voor jou ook eens flink shoppen, dat zal je goed doen!”¯
Maaike: Dankje… Ik hoop echt zo dat ik straks niet alleen in de bus zit, of in het hotel. Ik zou nou heel graag wat vrienden erbij hebben, als ik die al had…
“Misschien komen we wel iemand tegen waar je het goed mee kan vinden en kan die ook mee op tour?”¯
Maaike: Zou wel leuk zijn…
“Kom, we moeten hier uitstappen, dit is onze halte…”¯

We lopen zwijgend naar het winkelcentrum en gaan eerst naar de NewYorker…
Voordat we naar binnen willen gaan wordt ik gebeld door Rom3o…
Ik zet hem op luidspreker, en we horen Rom3o en Yu tegen elkaar kibbelen.

“Wat is er?”¯
Rom3o: We… we zijn… we zijn Maaike kwijt! Het is allemaal Yu z’n schuld, hij heeft haar weggejaagd!
Maaike: Wrm zou ik bang zijn voor die idioot?
Rom3o: MAAIKE BEN JIJ DAT?
Maaike: Jah heur, Andreas en ik zijn gewoon aan het winkelen!
Rom3o: Andr… owh, je bedoelt Strify?
“Jha, maar we gaan weer!”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.