Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 8

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:25

331

0

202



8

...

Avril... (Nieuw personage, nieuwe rol in het verhaal)

[ Maaike POV ]

Ik loop bij de vesten en hemden van fishbone, daar ben ik verliefd op!
Die zijn zowh vet, owh een hemdje met ‘Keep It Rockin’ met steentjes op de letters en de doodskop! Moet ik gewoon hebben, ik gooi het bij Strify in het mandje, en hij rekent die alvast af. Zowh dat was volle mand nr1!
Ik loop een beetje rond met mijn blik op de rekken gericht en ik bots tegen iemand op.
Ik kijk omhoog en zie daar een blond meisje staan, ze kijkt me nogal geërgerd aan.

“sorry, ik ben hier met een vriend van me, had effe een dipje en nou ben ik aan het shoppen om over dat dipje heen te komen…”¯
‘Tis al goe, leuke kleren he, die van Fishbone? Ik heet trouwens Avril!”¯
“Aangenaam kennis te maken, Avril, ik heet Maaike!”¯
Avril: Kan het zijn dat ik jou herken?
“Uhm… kan jah?”¯

Strify komt er aangelopen met twee mandjes en al vier volle tassen met kleding van Fishbone…

Avril: Hey jij betn toch Strify/Andreas Hudec van CB? Ik ben echt een fan van jullie muziek!
Strify: Ah, en wat vindt je van Maaike hier, zij doet is het zussje van Rom3o Nightingale!
Avril: Echt, owh cool, dan ben je zeker wel close met CB?
“Uhm, neeyjh, wel met mijn broer en Striffmans hier!”¯
Strify: Kom je naar ons concert vanavond?
Avril: Zou wel willen, maar ik heb geen kaartje kunnen krijgen!
“Je kan met mij mee naar binnen!”¯
Avril: Owh, dat zouw echt te gek zijn!
“Dan moetje wel om 4uur met ons mee naar het hotel, dan kan je zonder problemen mee naar binnen vanavond!”¯
Strify: Uhu… hoe oud ben je, woon je nog bij je ouders?
Avril: 19, en neeyjh, ik woon al een half jaar op mijn eigen!
“Ik kijk met puppyoogjes naar Strify…”¯
Strify: Pak wat spullen, en zorg dat je hier weer om 3uur bent?
Avril: Dan ga ik nu naar huis om wat spullen te pakken, en dan ben ik hier weer om 3uur!

Ik kijk Strify met pretoogjes aan…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.