Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 10

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:26

265

0

203



10

...

The concert...

Ik sta te SMS'n met Avril die aan de andere kant van de zaal staat om op Strify te geilen...
Ik sta helemaal links om naar mijn broer te kunnen kijken, hoe hij het doet.
Ik kijk op van mijn mobieltje omdat Strifmans mijn broertje voorstelt.
Ik schrik want Yu staat gehurkt op zijn gitaar te spelen in zijn ontblote bovenlijf.
Ik kan niet anders dan der naar kijken en hij ziet het en bukt naar mijn oor...

Yu:

Mooi uitzicht?
Maar daardoor zie ik op zijn ongetaoerde borst een heel groot litteken, hoe komt hij daar toch aan?
Meisjes rondom mij beginnen jaloers te doen en aan mijn haar te trekken.
Yu schrikt en trekt mij het podium op.
Rom3o komt heel bood naar ons toe en schreeuwt tegen de fans dat ik zijn zusje ben en normaal moeten doen tegen mij!
Wat heb ik toch een zorgzaam broertj! XD
Avril komt op me af, en stapt ook op het podium en neemt ons backstage om even wat te drinken...

Ik begin ui het niets te huilen... Avril schrikt ervan en omarmt me.

Avril: Shhhhhhhhhhhhh, rustig maar, die bitches nemen dit ons nooit meer af, van ons leven niet!
"I-ik weet niet of ik nog wel meewil! Als alles zo moet, ben ik zo weg. Die fans, onuitstaanbaar, hoe komen ze erbij dat ik iets met Yu te maken heb, buiten het feit dat hij de BF van mijn broer is?"
Avril: Omdat het fanatiekefans zijn, ik ken het soort. Niet dat ik er zelf een ben, ik zei tegen een dat ik soms naar TH luister eh, en ze wouden me met een groep van20 komen slaan!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.