Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 11

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:26

386

0

209



11

...

[KIRO POV]

Ik sta nog verbijsterd te kijken in de richting waar Maaike en Avril verdwenen, Maaike leek het huilen nader te staan dan te lachen, wat is er toch?
Ik speel verder maar zit niet helemaal in mijn spel.
Maaike is een soort zus die ik nooit heb gehad, of nog nooit een vriendin die zo voor ons zorgde en zo eerlijk over en tegen ons was, ik maak me zorgen om haar.
Ik moet straks echt met haar praten en zeggen dat ik er voor haar ben als ze me nodig heeft, ook onder optredens!
Ik wordt opzij gebutst door Strify die mij een duwtje gaf.
“Hahaha, wat ben je toch een clown, dom kind dat je bent!”¯
Yu komt naar met toegelopen en we starten een gitaarduel om wie het beste speelt.
Ondertussen praten wij, maar Strify zingt en dus hoort niemand ons.

Yu: Hey, wat heb je gezien of gehoord van Maaike?
“Niet veel nadat ze huilend is weggelopen, ik weet niet eens waarvan!”¯
Yu: Ik wel… ik bukte en fluisterde wat in haar oor omdat ze me aanstaarde en toen werd ze aangevallen door fans! Ik…
“Nu denk je dat het jou schuld is en dat ze weer boos op je is? Ik denk dat je dadelijk maar niet mee moet naar de meet&Greet, of de merchandisertand, dadelijk staan die fans er weer die Maaike hebben aangevallen!”¯
Yu: Jha, ik denk dat je gelijk hebt. Dan kan ik misschien met Maaike praten over wat er gebeurt is.
“Misschien jha…”¯

Ik loop het podium af naar de kleedkamer, en ik tref daar aan wat ik aan wil treffen, een vriendin die me echt naar het haart staat en opkijkt als ik binnen kom. Ik kijk Avril aan met een blik dat ze kan blijven en luisteren, ze gaat bij de deur staan en doet die dicht en blijft ervoor staan.
Ik hurk en wrijf over Maaike haar schoot, ze kijkt op en ik ga naast haar zitten.
Ik omhels haar en wrijf over haar rug, haar ademhaling wordt rustiger en ze valt in slaap…
Deze stiltes zeggen genoeg, genoeg om te weten hoe het is, als een vriend die je naar het hart staat, bij je is.
Avril komt erbij zitten en vertelt wat Maaike vertelde over de fans die haar aanvielen.
Na een paar seconden of minuten komen Rom3o en Shin binnen om me mee te nemen naar de merchandisertand.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.