Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 12

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:27

441

0

183



12

...

[SHIN POV]

“Awh, how cute, Maaike lag op Kiro z’n schoot te slapen.”¯
Yu: Hu?

We passeren Yu en die kijkt op als hij Maaike’s naam hoort.
Awh, ik heb het wel met hem te doen, volgens mij mag hij Maaike stiekem wel…

Yu: Is er wat, wat kijk je me nou en gaan man?
“Ga jij nou maar met Maaike praten, wij gaan naar de stand en zijn er weer over een uurtje”¯

Yu slentert door, hij ziet er tegenop dat merk je aan alles!
Welopen een paar deuren en gangen door en wachten achter het gordijntje bij de stand, als we er achter vandaan komen beginnen ze te gillen, en ik zie vanuit mijn ooghoeken hoe Rom3o een klein groepje in de gaten houdt.
Ze kijken hem heel vuil aan, als ze de tafel passeren en Yu’s lege plaats zien ontstaat er gebekvecht.
‘Is hij er met die slet van Rom3o’s zusje vandoor? Ik doe die hoer wat!’
Hoor ik vanuit een hoekje, ik kijk naar Rom3o hij heeft ook wat gehoord maar weet niet van welke richting.
Als ze mij en Rom3o passeren kijken ze hem vuil aan en slissen walgelijke woorden naar hem.
Ik zie dat hij het niejh mee uithoudt en hij staat op, ik probeer hem tegen te houden, maar te laat…

Rom3o: Ik zal je leren je bek te houden over mijn vrienden en familie.
Hij pakt de grootste uit het groepje en smijt haar tegen de muur en ebgint haar in haar buik te trappen.
Hij gaat door het lint!
Rom3o: CB is jou als fan beter kwijt dan rijk, en ik kan daar voor zorgen!
Ik sta er heel gechoqueerd bij en die andere meiden staan verschrikt te kijken.
Je bent het eigenlijk niet eens waard, ik breek je armen en dan kan je gaan.

Hij geeft 2trappen en je hoort haar krijsen van de pijn ‘mijn arm, mijn arm, mijn arm!’
Yu komt geschrokken aangelopen en kijkt naar de fan…

‘Hey Yu, schatje kijk wat hij heeft gedaan…’en ze begint bloed te hoesten.
Yu: Ik ben een mens en geen bezit, alleen van mijn ouders en vrienden! Ik wil jou nog niet een aankijken vieze hoer!

De security sleept haar weg en alle andere fans worden weggestuurd nadat er is gecontroleerd of iemand het heef t gefilmd.
Een van de meiden uit het groepje stopt haar mobiel in haar topje met fake boobs.
Yu stapt erop af en het meisje daagt hem uit om het te pakken.

Yu: Oke’, als ik het eruit moet halen, wat moet dat moet!

Yu haalt zijn arm naar achtere en slaat haar in haar buik waardoor ze voorover bukt, haar mobieltje er dus ook uit valt…

Yu tilt zijn voet op en trapt op het mobieltje, daarna is het over en vertrekt CB backstage…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.