Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 14

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:27

195

0

192



14

...

[STRIFY POV]

Kiro fluisterd dat ik misschien beter bij het hotel kan gaan wachten tot ze terug zijn of dat Avril en Maaike eerder terug zijn.

Ik stap onopvallend in een taci en kom aan en ga in de loby zitten, na een half uur zie ik twee bekende koppen, ik vlieg Avril & Maaike om de hals...
Ik knuffel ze allebei heel erg, en ik begin te huilen.

Maaike: Striffmans, rustig, er zitten hechtingen in mijn arm, voor de rest heb ik wat domme pillen tegen de pijn en evt. onstekingen...
"Gelukkig!"
Maaike: GELUKKIG? IK HAD LIEVER DAT HET NIET GEBEUR$D WASA< IK VOEL ME ZO KLOTE NOU< EN JHA IK BEN BOOS OP YU VOORDAT IEMAND DAT GAAT VRAGEN EN IK WIL NU DAT IK MOET LACHEN ANDERS BLIJF IK HEEL DE AVOND CHAGERIJNIJG!!!!
"Niet zeggen he, maar ik kan tapdansen"
Maaike: Hier in de lobbie, en met je staf erbij!

Ik ga mijn staf halen...
Ik zie Maaike en Avril fluisteren waarna ze mij aankijken terwijl ik begin te tapdansen...
Ze schieten in een aanstekelijke lach waar ze niet meer uit komen, als de rest ons komt begroeten rennen ze heel hard weg...

"Wat gaan jullie doen?"
Maaike: What happens in the city stays on youtube!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.