Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 15

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:28

643

0

192



15

...

^De broek^ (Moest hier gewoon een plaatje bijzetten, en deze broek is zo coowl!)

[MAAIKE POV]

Ik wordt wakker op de kamer van Strify, en ik merk dat de rest mij aankijkt...
Ik zie Avril & Strify bezorgd kijken.

"Waar is mijn broer?"

Maar gelijk nadat ik dat zeg begin ik te hoesten...
Ik wordt direct opgetild door Striy en voor de WC gehangen, echt lief dat ie zo voor me zorgt!

Avril: Ik zal even met een toastje en medicijnen op de bank gaan iggen, anders komt het echt niet goed!

Ik slenter over de schouder van Avril & Strify naar de bank, ik plof neer en krijg een deken to evan Kiro, hij is ook echt zown shcat eh, iedereen zorgt voor me.
Ik eet het toastje en neem mijn medicijnen, daarna ga ik slapen...


Iedereen wordt uit de kamer gestuurd en alleen Avril, Rom3o & Strify zijn er nog...

Rond 12 uur ben ik weer een beetje wakker en lig versuft op de bank...
Ik merk wel dat er mensen binnen komen, maar me ogen staan wazig door de medicijnen.
Mijn mouw wordt wat omhoog gedaan en er wordt iets kouds op gelegd...

"Ahhh koud, wat is dat?"
Avril: Ik maak je hectingen schoon en doe de zalf erop.

Nadat ze klaar is gaat ze in de keuken en badkamer opzoek naar verband, iedereen is haar helpen met zoeken.
Althans dat dacht ik totdat ik twee lippen op die van mij voel.

'Sorry...'
"Uhm... wazzu?"

Ik lig daar nog even en degene die naast me zit gaf waarschijnlijk ook die zoen.
De wazigheid trekt weg, en ik begin weer helder te zien...

Ik zie Yu langs me zitten en hij telt met zijn vingertoppen de hectingen die in mijn arm zitten...

"HET ZIJN ER 36 STOMME KLOOTZAK!!!!"
Yu: Ik, uhm, hoe moet ik, waar moet ik...
"Ik zal de vragen maar stellen..."
Yu: Oke...
"Al was het niet oke, dan nog doe ik de vragen stellen want ik ben hier de gewonde!"
Yu: Je hebt een mooie broek...
"Dankje maar dat was niet mijn vraag, wat wel mijn vraag is: Waar heb ik die hectingen aan verdient?"
Yu: Uhm, dat weet ik niet... ik heb geen idee...
"Een simpele vraag voor dat domme brein van jou: Gaf jij mij die kus en wrm?"
Yu: Jha, ik uhm,ik dacht dat je het niet zou merken, ennuhm...
"wat betekende die kus voor jou?"
Yu: Ik weet niet wat ik voor jou beteken dus ik kan ook niet invullen wat die kus dan kan betekenen...
"Ik voel niks meer voor je, en dat heb ik ook nooit gedaan! We hebben niks gemeen buiten het feit 'Rom3o Nigthingale' en daar kon ik me niet eens voor inschrijven!"
Yu: Waarom keek je dan zo naar me tijdens het concert?
"Ik stond met Avril te sms'n en toen ik opkeek stond jij daar in je halfnaakte lichaam, das meer van je dan ik wilde zien!"
Yu: Als je niet om geeft en nooit wat voor mij gevoelt hebt maakt dit ook niks uit toch?
"Wat bedoel je?"

Maar voordat ik weet wat hij bedoelt merk ik het al... Yu komt half over me heen hangen en zoent me, en streelt mijn zij, heel zachtjes met zijn hand, waarna hij zijn tong in mijn dringt...

Ik lig gewoon geschokeerd op de bank en besef niet wat er gebeurt, tot ik merk dat Yu met zijn handen onder mijn shirt gaat...

"HOU OP, MIJN HECHTINGEN DOEN ECHT PIJN, EN WRM DOE JE DIT, WAT WIL JE ERMEE BEREIKEN???"
Yu: Je houdt je mond, anders zorg ik ervoor dat je in je andere arm ook 36 hechtingen heb!

Ik zie Avril met gefronste wenkbrauwen binnen komen...

Avril: Is er iets?
Yu: Neeyjh, tenzij het verboden is dat ik en Maaike van elkaar houden? Toch Maaike?
Maaike: Uhm, owhjajaja, dat klopt, Yu en ik zijn gek van elkaar...

Avril knikt een keer en wil dan verband rond mijn arm doen, maar Yu legt me over zijn schouder en neemt de rol verband mee en zegt demonstratief dat hij het verband erom mocht doen van mij en we gaan naar zijn kamer...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.