Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 16

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:28

358

0

184



16

...

Was It A Dream? <3 (30Seconds To Mars)


Yu maakt met een beweging de deur open en gooit mij op bed…
Yu komt naast me op bed zitten, en komt naar me toe gekropen en ploft op me neer.
Hij probeert mij te zoenen maar ik sla hem van me af, wat doet hij nu?

“Wat mankeert jou, ik hou niet van je, ik haat je!”¯
Yu: Maar… maar… maar… Je keek tijdens het concert naar mijn wasbordje?!
“Niet waar, en ik stel hier de vragen aangezien ik de gewonde slachtoffer als rol heb om te spelen.”¯
Yu: Ok.
“Al was het niet oké, dan nog stel ik hier de vragen omdat ik dankzij jou 36hectingen heb!
Wrm zoende je me, en betekende het überhaupt wat voor je?”¯
Yu: Ik voel me licht in mijn hoofd, en ik weet niet wat het voor jou betekende?
“Moet je van de alcohol afblijven, en nee die kus betekende niks voor mij.
Wij hebben niks meer gemeen als het feitelijke persoon ‘Rom3o Nigthingale’ die jouw soulbrother is en mij echte broer!”¯
Yu: Ik voel me niet goed en heb het koud, ik wil naar bed.
“En waar moet ik dan slapen?”¯
Yu: Ga jij maar in bed, ik ga wel op de bank…

Yu en ik maken ons klaar om te gaan slapen en Yu woelt in zijn boxer over de bank en ligt dan eindelijk stil. Ik vindt het eigenlijk wel sneu, hij laat mij in zijn bed slapen en hij ligt in deze koude kamer op de bank…

“Yu?”¯
Yu: Jha?
“Heb jij het ‘ook’ zo koud?”¯
Yu: Best wel ja, hoezo?
“Kom der dan maar bij liggen, maar een verkeerde beweging en je ligt langs het bed!”¯

Yu komt ongemakkelijk naar het bed gewaggeld, normaal is hij nooit zo, kijk wat drank met een mens kan doen! Hij schuift het deken op en ligt nu een halve meter van me af, op het randje van het bed.
Ik kruip tegen hem aan, waardoor hij zich omdraait….

Yu: Wrm doe je dit?
“Omdat ik het koud heb, drm mocht je ook hier komen liggen?!”¯


Yu en ik verplaatsen ons wat meer naar het midden van het bed en ik kruip weer tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borstkas.
Zo vallen we in slaap…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.