Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 17

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:28

632

0

223



17

...

Story...


[ Rom3o POV ]
Ik wordt wakker op de koude vloer van Strify’s kamer, en ik duw hem uit bed. Hij kreunt een beetje en reageert dan eindelijk door zijn ogen en mond te openen…
Strify: Wazzuph?
“Waar is mijn zus?”¯
Strify: Ik heb haar voor het laatst bij Yu en Avril gezien bij de bank… He’, heb jij hier heel de nacht op de grond gelegen?
“Uh… denk het maar ik ga verder, ik moet Maaike vinden!?”¯
Strify: Doe wat je niet laten kan.
En Strify kruipt weer onder zijn dekbed en snurkt alweer voor ik de kamer uit ben. Ik loop alle kamers af omdat ik geen idee heb waar Avril is. Bij Kiro en Shin is niks te vinden want die hebben allebei een nijlpaard-coma. Ik loop naar de kamer van Yu op hoop van zege dat ze daar is, en als ik de deur open stokt mijn adem.
Dit kan niet, Maaike en Yu liggen in een bed, en Maaike ligt tegen Yu aan. Gisteren hadden die twee ruzie als twee landen die oorlog voerde. Ik kan er niet bij en zak naast het bed neer, en schud Maaike lichtjes heen en weer. Yes, beweging! Ik kijk Maaike aan en por daarna Yu wakker. Ze kijken mij verbaast aan terwijl ik met mijn voet tegen de grond tik.
“En?”¯
Maaike kijkt me geërgerd aan: Wat? Ik lag te slapen!?
“Yu?”¯
Yu kijkt met slaapogen naar mij en Maaike: Whu?
“Was het lekker met Maaike?”¯
Maaike: Wat?! Je denkt toch niet dat ik zo gek ben, als jij je vriend en mij, je bloedeigen zus, goed kent moet je weten dat wat jij denkt het ergste horror scenario is wat je kan denken en zeggen!
Yu: Is er iemand boos?
‘Ik’ wordt er geroepen, door mij en mijn zusje.
Yu: Ik snap het probleem niet?!
Maar Yu wil nog wat zeggen, wat niet gaat omdat hij naar het toilet rent en wij braakgeluiden vandaan horen komen.
Hij komt terug met een spierwit gezicht, en kijkt ons bang aan. En wij kijken hem raar aan.
Yu: I-ik heb niejh teveel gedronken, kijk in de WC! Ik ben G-E-D-R-O-G-E-E-R-D!!!!En jha daar gaat ie, Yu begint begint oorverdovend te schreeuwen, en even later staat geheel CB, samen met de hotel directeur in Yu zijn kamer.
Hoteldirecteur: Ik moet u verzoeken om het hotel voortijdig te verlaten wegens te erge overlast.
Maaike: Beste man, Yu hier die is gedrogeerd door hetzelfde geestzieke kind dat effe voor 36hectingen in mijn arm heeft gezorgd! Dus wie heeft er hier overlast nhja? Ik snap u probleem en ik zou hier zelf nog geen seconde willen blijven, IK VERTREK EN REKEN ER MAAR OP DAT MIJN FEEDBACK EN RECENSIE U MISSELIJK ZULLEN MAKEN DOORDAT HIER NIEMAND MEER WIL KOMEN, U STELT ZICH AAN HET IS HIET NIET EEN 5STERREN!!!!
En Maaike gaat nog even heerlijk door terwijl wij onze spullen al inpakken en ik daarna die van Maaike in haar koffer pleur.
Maaike is eindelijk klaar en gooit haar koffer van de grote lobby trap en hij gaat rakelings langs de mensen die er net overheen lopen.
En als we in de lobby op de bus wachten staat Maaike doodleuk het hotel als een hondsonderende hell te beschrijven op een niet al te zachtzinnige manier. Maar niet veel later pleuren we onze koffers en daarna onze asses op de bank in de tourbus.
We praten het voorval even door en dan is het dodelijk sril en Maaike gaat in haar alle ergst Silent Place zingen waardoor we in de lach schieten en niet meer bij komen en zelfs de chauffeur horen we lachen.
Dit belooft nog veel voor de dag en de dagen daarna, maar het is weer stil en we missen Avril…
“Hey, waar is Avril?”¯
Maaike: OMG! Die licht nog op mijn kamer te snurken, we MOETEN terug!
We keren om en Maaike is vastbesloten om in haar eentje Avril uit het hotel te slepen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.