Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 19

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:29

504

0

193



19

...

Lumi out of sight...

We ploffen lachend op de bank in de bus en de west kijkt ons raar aan. “Shin you were genious!”ť en ik geef hem lachend een duw. Hij duwt mij terug waardoor ik bovenop Yu kom te liggen die van de bank was gevallen. “Iewl, nou lig ik bovenop zijn feniks!”ť Rom3o: Alsof jij, nog Yu, dat erg vind?
Iedereen begint te lachen en Yu kijkt mij beteuterd aan, Rom3o helpt ons overeind. Maar Yu trekt zich los en stampt naar boven. ‘Awh Yu, wat zielig, wordt je afgewezen?’ zegt Rom3o weer. En weer schieten we een de lach, en dan horen we een deur heel hard dicht slaan. “Die is chagrijnig zeg!”ť
We praten nog een tijdje tot de manager binnenkomt met een mededeling voor de band. Ik stuur Yu naar benden die mokken op de bank ploft, en ik vind niet zo snel een vrije stoel dus plof ik op zijn schoot.
De manager begint te praten:
Ik heb een mededeling die heel belangrijk is voor de band! Zoals jullie weten vonden wij Luminor nadat hij een black-out had gehad op zijn hotelkamer, hij was er ook even tussenuit om te rusten.
Maar wat ik nu eigenlijk wil zeggen kunnen jullie beter zelf van zijn brief lezen die hij ook voor de fans heeft geschreven;


Goodbye my dear fans,

I am sorry for having no other choice then to carry out my duty I have towards you.
As you might started to imagine and guess my personal conditions couldn't have been recovered fast enough and good enough.
Please believe me that everything possible was done for me to come back in health and better conditions, but the time did not last, to come back as a complete support for the band.
Please try to find understanding that I have decided that I have no other choice then to declaim all the honours and titles you wanted to give to me.
This makes me sad, but some things can't be like I want them to be .
I will always be in your mind in the way I wanted to be for you ...And I will stay with you .
But I can't stay any longer as a part of Cinema Bizarre.
Which means that I will leave the band from now on.
Let me simply go on as the one I have been for you.
I wish the band luck on their way.
Keep me in your hearts.

Your Moonlight,
Luminor

Ik zit er geschokt bij... De manager: Rom3o, we hebben gezamelijk besloten om jou als vervanger op te nemen in de band, als nieuw lid, officieel bij de band! Hoe klinkt dat.
Ik kijk verbaasd, verscheurd naar Rom3o, hij zal toch geen 'Jha' zeggen? Dan ben ik straks weer alleen en gaan ze mij weer pesten omdat mijn broer weer in een band zit, ik wil dit niet.
"Nein... dat kan niet! Ik... nee..."
Ik ren huilend naar boven toe en plof op een bed. Ik voel iets hards onder het kussen liggen en pak het eronder uit, het is...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.