Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 22

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:30

296

0

200



22

...

Strify & Yu...


Ik wordt wakker en kijk recht in Strify’s gezicht. Ik draai mij op mijn rug en staar naar het plafond. Vandaag moet er zoveel gedaan worden. Ik wil niet meer naar huis, maar ik moet wel, om alles in te pakken en dit hoofdstuk van mijn leven af te sluiten. Ik sta op en maak me klaar. We waren vannacht aangekomen maar we lagen allemaal al in bed. Ik leg nog gauw een briefje op tafel zodat ze weten dat ik weg ben. Onderweg wordt ik er bang van, maar ik wandel stevig door naar mij eigen huis… Dat het niet lang meer zal zijn… Ik loop door de tuinpoot de achtertuin binnen en ga even bij de vijver zitten. De vissen zwemmen zo zorgeloos rond en hebben geen zorgen, ik wel… of niet meer?
Kon ik maar zo zorgeloos zijn. Ik begin alles in te pakken wat er aan kleding te vinden is, ook de spullen van Rom3o… Ik sta trillend voor de slaapkamer van mijn ouders, die dood zijn…
Dood… dood… dood… het blijft maar door mijn hoofd spoken en het laat me maar niet met rust…
Mijn ouders zijn dood, ik heb alleen Rom3o nog, maar zelfs die lijkt van mij weg te vagen…
Alles wat ik lief heb raak ik kwijt… Ik laat me huilend tegen de deurpost aanzakken…
Ik hoor stemmen, maar ik reageer er niet meer op. Waarom zou ik ook nog? Ik voel dat iemand mij omhoog trekt en ik voel twee mensen die zich tegen mij aandrukken en me proberen te kalmeren…
Het zijn Strify & Yu… Ik huil nog steeds en Yu wrijft kalmerend over mijn rug.
Strify: Ik zal jullie even alleen laten… Dan kan je met Yu praten en zal ik de rest zeggen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.