Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 26

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:31

323

0

177



26

...

Suprise that light up the sadness...


*TIJDflash 1week later*

Ik pak de brief… Yu loopt de deur uit en geeft nog een bemoedigend knikje…
De brief;
Lieve Maaike…

Waar te beginnen? Je zal deze brief lezen als wij zijn overleden…
We begrijpen dat je het raar vind dat je nu een brief krijgt… Maar we moeten je iets vertellen…
Ik had al een visioen dat er iets zou gebeuren, dat je nou bij Cb bent en dat Yu voor je zorgt.
Ik heb een paranormale gave, en jij ook… je broer heeft het op heldere momenten.
Ik ben bij je als je deze brief leest…
En ik denk zelfs dat er binnenkort iemand is die verliefd op je gaat worden…
Maar voor nu, zijn je vader en ik heel blij op de manier zoals jullie afscheid van ons genomen hebben!
Je moet echt weten dat we trots op je zijn, en zeg tegen Rom3o dat hij zich niet groot hoeft te houden voor je, want dat breekt hem op.

-X-
Linday Nightingale, jouw altijd liefhebbende moeder

Mijn moeder, paranormaal begaafd? Dus ik ben niet gek als ik dingen zie die andere niet zien, en mensen tegen mij praten die andere niet kunnen zien of horen?
Ik schreeuw van blijdschap, ik heb toch nog iets blijvends van mijn ouders, en ze houden wel van ons en ze zijn wel trots op ons…
“ROM3O!”¯
En Rom3o komt aangesprint… want de volgende schok dient zich aan…
Rom3o leest de brief over en knuffelt me… Rom3o: Maar dat stukje met Yu, dat ze dat zelfs weet…
Zo raar, zoiets verwacht je totaal niet.
“Nee ik weet het, maar nou ja… ik weet niet, nou hebben we onze ouders min of meer toch nog bij ons. En niet alleen in ons hart.”¯
Aylin komt binnen, net alsof dat zo gepland was…
Aylin: Kom effe weg uit dit stinkhol!
Yu komt verbaasd aangerend: Wat nou stinkhol is wel mijn kamer eh!?
“Uhu, maar wij gaan effe naar de stad, wat eten en bijpraten, want we kennen elkaar nauwelijks…”¯
Zo lopen ik & Aylin het huis uit…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.