Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 27

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:33

388

0

189



27

...

Tell me, do you have a sad story...?


Aylin en ik lopen over straat en we worden een paar keer aangekeken en dan komt er iemand op ons af… ‘HEY! JIJ BENT HET ZUSJE VAN ROM3O NIGHTINGALE, EN YU’S VRIENDIN!’ gelijk komen er heel veel woedende meisjes aan gerent en ze staan allemaal om een cirkel om ons heen…
Eentje komt er voor mij staan, het meisje van net…
Ze hebben Aylin en duwen haar uit de kring… “Laat Aylin met rust!”¯ Leidster van de gang: Jij hebt nou niks te willen, alleen wij hebben dat…“Maar ik heb niks gedaan, ik heb nergens iets mee te maken…”¯ Die bitch weer: Ja jij doet alsof je dom bent, kom je ook wel over maar…
En opeens slaat er iemand met een Bravo tegen mijn hoofd.
‘Wrm word dan door jou de tour afgelast…?’ “OMDAT MIJN OUDERS DOOD ZIJN! IK HET ZUSJE VAN MIJN BROER BEN EN DUS OOK ZIJN OUDERS DOOD ZIJN, EN YU IS ONZE BESTE VRIEND, HEEL CB HEEFT ONS GESTEUNT, MIJN OUDERS ZIJN DODELIJK VERONGELUKT, VAN MIJ MOGEN JULLIE CB HEBBEN, IK KEN ZE EIGENLIJK NIET EENS GOED, IK HEB NIKS MET DE CANCELING TE MAKEN EN MORGEN GAAT DE TOUR WEER VERDER!”¯ Leidster/Bitch: Jajaja, tzal allemaal wel. Jij bent onze energie niet eens waard, hier heb je dat waardeloze vriendinnetje teru…
‘Laat Aylin maar snel gaan!’ We draaien ons om en daar staat Shin…
Iedereen begint te gillen, maar dan houdt het op omdat ze zien dat Shin boos blijft kijken…
Shin: HAAL HET IN GODSNAAM NIET IN JE HOOFD OM AAN MIJN VRIENDEN TE ZITTEN, PAK MIJ EN DE REST VAN CB DAN, NIET HUN, ZIJ HEBBEN NIKS GEDAAN!
Even later is iedereen weg, en Shin gaat mee en we gaan naar een klein café.
Shin: Zp, Aylin was het he? Vertel eens iets over jezelf!
Aylin: Ik ben 18, mijn style is zeg maar Visual Kei/Emo/Gothic, het verschilt zeg maar per dag.
“Wat voor muziek luister je?”¯ Aylin: Cinema Bizarre, Dir En Grey, .t.A.T.u. en Slipknot en als ik depri ben Oomph.
Shin: En hoe zit het met je ouders? Woon je op je eigen?
Aylin slikt…: Nee, die zijn… ook dood, omgekomen bij een flatbrand. Ik ben zo blij dat ik de andere Nightingale’s heb gevonden, jullie zijn mijn enigste familie.
We praten nog een hele tijd verder en dan worden we gebeld om te komen eten…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.