Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 30

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:34

546

0

185



30

...

Nothing to hide? < AYLIN~SHIN SPECIAL (NO SEX) >


< SHIN POV >
Wie gaat ermee horror kijken? Yu, Kiro, Strify, anybody??? Jullie zijn ook zo saai, jullie praten niet eens! Aylin komt naar beneden: Omdat ze er ook niet zijn… Ze zijn alvast naar de zaal, om die te checken en de Nighingale’s zijn bij iemand op bezoek! “Jij bent er toch ook een?”ť
Aylin: Yeah, maar ik ga niet naar vreemde mensen toe waar ik niks gemeen mee heb om er vervolgens mij hele avond te zitten!
“Okay, kijk jij mee naar een filmpje, want anders ben ik zo alleen!?”ť en ik trek een puppyface..
Aylin kijkt me bedenkelijk aan, zucht draait zich om en ploft op de bank…
Als ik naast haar wil gaan zitten springt ze hyper op… Aylin: Ja leuk joh, doen we, hier of boven, hier beneden hebben we een grotere Tv en zitten we dichterbij het eten!
“JE HEBT GELIJK! OWH WAT SLIM, DAT IK DAT NIET ZELF BEDACHT HEB!”ť Aylin: Kon je ook niet omdat ik 10X zo slim ben wat dat betreft, en het was mijn plan dus jij kon het ook niet meer bedenken! Ik kijk Aylin beteuterd aan, en pakt een kussen en ga op de grond hysterisch liggen krijsen… Aylin: SHIN, ALLES OKAY? IK BEDOELDE HET NIET ZO SLECHT!!!
Ik kom overeind en gooi het kussen in Aylin’s gezicht… Als Aylin het terug heeft gelegd kijk ze recht in mijn gezicht… “Je dacht zeker omdat ik de drummer was dat ik wel de rustigste zou zijn…? Ik kan ook hyper zijn hoor!”ť Aylin: Is de Tv met Dvd-speler en de film weg gewandeld ofzo? Volgens mij gingen wij een film kijken en niet over jou praten…
Ik pak Chips, M&M'S en Cola… Daarna zet ik de film op…
‘The Grudge’ verschijnt erop het scherm… Die ken ik niet, stond die bij de horror Dvd’s?
Aylin: Agh, een horror, die vind ik zo saai eh, alles is altijd zo nep!
“Deze is 18+?”ť Aylin: Ik ben 18! “Oewh, is mijn kleine kleutertje bang?”ť Aylin: Zolang ik JOUW kleine kleutertje ben vind ik het best! “Owh?”ť Aylin: De film is al begonnen einstein, en neeyjh ik meende dat als grapje!
We kijken naar de film, maar Aylin blijft maar M&M’s eten… ik kan om het kwartier het bakje op nieuw vullen! Ze eet echt hartstikke veel, dat ze dat allemaal opkan!:o
“Zijn ze lekker?”ť Aylin: Jha man, dit is mij lievelingseten… Ik wil eigenlijk een bad vol M&M’s!
Eyh, dat moet ik onhouden… we kijken verder en opeens word er iemand zijn kop afgehakt…
Aylin gilt het uit en spring top mijn schoot en ligt met haar hoofd op mijn schouder!
“Poor Aylin, moet ik je troosten?”ť Aylin: Wil je dat dan voor mij doen, mij troosten, dat kan ik niet van je vragen en dat je dat voor me overhebt en blablabla… Ik kijk haar aan en opeens vliegt ze om mijn hals en vallen we van de bank…
Ik val precies op Aylin en ik geef haar een kusje… Dan staat ze op en kijkt ze heel verlegen naar de grond en bloost zo ontzettend erg, en het is zown lief gezichtje…
Aylin: Ik ben moe, ik ga naar bed, morgen is het een drukke dag, ik moet zoveel doen!
Ze gaat naar boven en ik kijk in haar agenda… der staat niks in… IDEE!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.