Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 32

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:35

316

0

214



32

...

No title...


[ MAAIKE POV ]

We lopen het huis binnen van Rom3o's vriend en hun gaan gelijk naar een soort muziekkamer... en dan hoor ik iemand vanuit de kelder roepen, en alles word zwart










...













‘Ik ben zo blij dat je er bent!’ IK draai mij om voor zover ik dat kan omdat ik zit vastgebonden op een stoel… En daar staat Kaylin, die in het groepje meiden zit waardoor ik hechtingen in mijn arm heb.
‘Laat maar zitten trut!’ ‘Verzet je nou niet!’ ‘Geef je over!’ ‘Laat je gaan, je bent zo gestrest!’
En uit de richting waar de stemmen vandaan kwamen komen de andere meiden…
Kaylin geeft mij een bitchslap met haar rechterhand. “Kaylin, laat me los, ik heb je niks gedaan! Kunnen we hier niet over praten???”ť Maar ze beginnen hysterisch te lachen…
Kaylin kijkt mij aan en propt me zowat de Bravo onder mijn neus…
Kaylin; En wat is dit dan?
‘Yu verliefd, heeft hij een vriendin?’ ik begin te lachen maar ik krijg al gauw weer een klap in mijn gezicht. Kaylin: Hier valt voor jou niks te lachen!
“Hahaha, dat jullie daarin trappen. Rom3o zou trippen als hij wist dat Yu verliefd was op zijn zusje!”ť
Kaylin: Zijn zusje??? Owh… uhm, nou goed, maakt niet uit, je blijft met je poten van Yu af!
“Is goed, ga je dan ook aan hem vragen of hij van andere meisjes afblijft of geld deze regel alleen voor mij?”ť
Ineens vliegt de kelderdeur open en komen mijn broer en zijn maat binnen gerend…
Rom3o: ACER! Had je niet kunnen zegguh dat zij jou zus was, dan was ik echt niet langs gekomen! Ze heeft mijn zus de vorige keer aangevallen!
Acer: Owh, drm brak ze haar arm? Net goed, moet ze maar luisteren naar haar psychiater!
Rom3o maakt me los terwijl Acer de politie blet en de meiden worden opgepakt! Ik loop rustig weer naar de tourbus met de Bravo onder mijn arm, ik moet echt met Yu praten….


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.