Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 33

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:36

582

0

210



33

...

DDW!?


We komen binnen en we vertellen het hele verhaal, en dat wilt de rest vieren met een feestje…
Kiro is na een tijdje helemaal duf maar roept ineens: DDW?! Wie doet er mee?
Iedereen doet mee, behalve Avril, die moest iets regelen…
Strify: Ik begin!
‘Okeeyjh’ klinkt het van alle kanten…
Strify: Kiro!
Kiro: Waarheid!
Strify: Hoe ging je 1ste zoenkus?
Kiro: Owh, die was zo ranzig, ik was toen aangeschoten op onze eindejaarsfuif, en toen heb ik met Yell gezoend…
Hm… Nou ik! Yu…
Yu: Doen! Kiro: Kies waarheid! Yu: Wat is dat nou voor een doe-opdracht? Maar okeeyjh, waarheid. Kiro: Wie was je 1ste echte liefde? Yu: Uhm, ik ben nog nooit echt verliefd geweest, maar op het moment voel ik wel iets speciaals voor iemand…
“Awh, Yu die bloost! FOTO!”¯ en ik maak snel een foto…
Yu: Eyh! Je schend mijn privacy! Maar okay… ROM3O! Rom3o: Doen! Yu: Ga de straat likken…
Rom3o loopt naar buiten en wij volgen, en wij maken foto’s van Rom3o lik-actie!
Rom3o: Ik ben aan de beurt om het volgende slachtoffer uit te zoeken! SHIN! DDW?!
Shin: Durf… Rom3o: Wat vind je het meest van jezelf: Mooi of Lief? En show to us…
Shin krijgt een mooi kleurtje wat ook op foto word vastgelegd…Hij trekt langzaam zijn kleding uit… en hij staat daar een beetje eenzaam te wezen met zijn spieren…
“Aylin, niet kwijlen, dat geef ik jou dadelijk wel als doen opdracht…!”¯
Rom3o: En…? Shin: Mijn spieren! En nou is Maaike aan de beurt…*evil grijns*
“Uhm, uh… uhm, ik uh… waarheid!”¯ Rom3o begint te lachen en kijkt Shin aan.
Shin: Waarom kies jij voor waarheid? “Omdat ik geen zoen-opdracht wil of als ik durf kies toch op doen uitkom!”¯
Shin: Owkeeyjh, andere vraag… Wat vind je erger aan een jongen lang haar of dat hij nog duimt?
“Dat hij nog duimt natuurlijk! Weetje hoe kinderachtig, als ik iemand van jullie dat zie doen komt die foto daarvan in de Bravo of Popcorn!”¯
Rom3o: Zeg niet dat ze het toch niet doet, want ze doe het echt hoor!
“Uhm… Yu!”¯
Yu schrikt blijkbaar maar antwoord toch: Jha, Doen? “Vertel de waarheid: Ben je wel is vreemd gegaan?”¯
Yu: Nee, nog nooit, bijna een keertje, maar toen zat er wat in mijn drinken!
Yu: Aylin… Ooit wel is gezoend?
Aylin: Neeyjh, maar ik koos nog niet eens wat! Yu: Weet ik, kies nou maar! Aylin: Durf… Yu: Durf jij Shin een kus te geven? Aylin: Ja hoor, Shin is tenslotte niet zo eng zoals jou!
Strify is inmiddels aangeschoten… Strify: Ja ik ben! Yu, jij kust Maaike!
En daarna valt hij om en valt hij in slaap…-_-‘
Yu: Uh… dat was voor zijn beurt, dus dat gaat niet door!
Aylin fluistert in mijn oor: Maaike, hij durft het niet wedden?Aylin: Jij durft gewoon niet, wij wel, maar jah wij drinken ook voordat we domme dingen gaan doen, dan heb je nog altijd een excuus!
Yu doet nogal vaag maar zoent mij plotseling, en dan duwt hij mij op de grond en gaat op mij liggen en maakt er een tongzoen van…
Ik kijk hem met grote ogen aan, hij kan best goed kussen… NEE! Dat mag, kan en ga ik niet denken! NEE!NEE!NEE! Yu kijk grijnzend de kring rond… en Aylin kijkt mij grijnzend aan: Staat op de picture! Yu: ZIEN JULLIE NOUWEL, IK DURFDE HET WEL! EN…EN…EN… Maaike zoende niet slecht!
En Yu grijnst weer… ik ruik even aan zijn adem en ik ruik een sterke geur van alcohol…
Yu: Maaike??? “Jha?-_-”¯’ Yu: IK HOU VAN JE, KUSJE!
Ik kijk hem weird aan en ik ga naar mijn kamer… neeyjh wacht, die van Yu, ofjha, toch die van mij!...?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.