Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 34

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:36

416

0

209



34

...

M&M's!


[ AYLIN POV ]

Ik kijk de kamer rond en zie dat ik in Shin z’n bed lig! Ik stap voorzichtig uit bed, en ga naar de badkamer… Als ik de gang op loop knal ik tegen Shin op… Hij zegt: Ik zou een bad nemen, er hangt hier namelijk een geurtje… Ik kijk hem aan, maar ik snuif toch een keertje, ik ruik een beetje mijn eigen zweet, dat is wel een raar geurtje maar stinken, nee? Ik loop naar de badkamer en ik geef echt een gil als ik het bad zie!
Shin komt grijnzend binnen gelopen… Shin: En? “Ben je gek? Heel het bad ligt vol met M&M’s!”¯
Shin: Je wou toch een bad vol M&M’s? Nou heb je het!?
Ik kijk Shin aan en duw hem in het bad… Shin: Eeeyh je…
En de M&M’s vliegen in het rond… En ik plof lekker op Shin zijn buik… Shin zijn hoofd steekt neet boven de M&M’s uit, en ik kijk hem overgeil aan. Niet dat ik sex met hem wil, maar ik zal hem hebben... Ik doe de deur op slot en ik ga weer op de buik van Shin zitten. Ik kijk hem gaan en lik langzaam en seksueel over mijn lippen. Ik zie Shin zijn ogen over gaan naar een hele andere blik en ik wet precies wat hij denkt…
“Ik ga pas van je buik af, als je alle M&M’s op hebt!”¯
Shin kijkt mij echt heel vaag aan, maar begint dan toch wat M&M’s in zijn mond te proppen..
Hij heeft al heel wat opgegeten als er op de deur word geklopt…
“Shin & Ik zijn bezig, we hebben het heel druk met ons M&M’s bad!”¯ Ik hoor iemand grinniken en weer weglopen… Shin kijkt mij nogal moeilijk aan… maar dan propt hij ineens een handvol M&M’s in mijn boxer…
Ik zie Shin grijnzen terwijl ik nog in schock verkeer… Hij draait mij om en staat op uit het bad…
Ik zie dat ie last heeft van een boxer met stress!
“Last van een gestreste boxer?”¯
Shin kijkt naar onder, en grijnst… Shin: Dat word een koude douche, wrm maakt je me zo geil?
“Dat was mijn wraak…”¯ Ik kijk Shin na terwijl hij onder de douche stapt… ik doe een handdoek om en trek boxer onder de handdoek uit.
Ik loop snel naar Shin/mijn kamer en pak een nieuwe boxer…
Niet veel later zie ik Shin de kamer weer ik komen en ga ik naar de badkamer…
Smiddags, tegen 2uur is iedereen wakker en willen we wat gaan doen… alleen weten we niet wat…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.