Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 36

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:37

382

0

198



36

...

Love is in the air... (SPECIAL PART: ONE)


Avril-Strify SPECIAL : NO SEX
[ STRIFY POV: ]
Ik sta nog in mijn boxer in de keuken als Avril binnenkomt. Avril loop rood aan. “Ah, wat ben jij toch een schattig tomaatje!”ť Ik loop naar Avril toe en geef haar voorzichtig een kusje. “Ik wil je iets vragen”ť
Avril kijkt mij nerveus aan en slikt moeizaam. Maaike komt de keuken in, maar zodra ze ons ziet draait ze zich om en loopt fluitend weg. Ik lach een beetje nerveus, maar lang niet zo nerveus als Avril. “Wil je met mij gaan winkelen?”ť Ik zucht, zo dat is eruit. Avril zucht ook en kijkt teleurgesteld. We maken ons klaar en niet veel later staan we al in de eerste winkel.
Allemaal sieraden. Overal zie je armbanden, kettingen en oorbellen. Er komt een man naar ons toegelopen. ‘Je kunt hier ook sieraden laten ontwerpen en graveren! Enige interesse?’ “We komen vanmiddag wel terug.”ť De man zwaait ons uit en we lopen verder en gaan bij een fontein zitten. Er lopen allemaal koppels rond en ik merk dat Avril nerveus begint te doen.
Ik kijk haar aan en glimlach. Avril: Die juwelier dacht dat wij ook een koppel waren.
En ze zucht terwijl ze voor zich uit begint te staren. “Zou je dat dan niet leuk vinden?”ť vraag ik bang en ik hoop dat Avril dat niet merkt. Avril: Ik vind je leuk, maar ik weet niet hoe dat bij jou zit. “BRB!”ť en ik ren weg.

[ AVRIL POV ]
Ik had er niet over moeten beginnen. Nou is Strify weggerend. Ik zucht, maar dan tikt er iemand op mijn schouder. Ik draai mij om en daar staat Strify. Middenin de fontein. Hij gaat op zijn knieën en opent een doosje. Daar liggen een ring, armband en ketting in. Strify: Wil je mijn meisje zijn? “GRAAG!”ť en ik spring ook in de fontein en omhels Strify. We staan te zoenen en dan stopt Strify. Hij doet de sieraden bij mij om, en in elke sieraad staat ‘Avril(L)Strify’ met diamantjes. Ik zoen Strify wat een tongzoen word en daarna gaan we ergens eten en winkelen we tot laat in de middag.
Als we thuiskomen zit Shin op zijn laptop en loopt hij naar boven als wij binnenkomen.
Strify: Filmjpe kijken? “Jha!”ť en wij gaan rustig een filmpje kijken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.